اجرای پویش «ایران قوی» در میامی
کد خبر: 4096354
تاریخ انتشار : ۱۱ آبان ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۲

اجرای پویش «ایران قوی» در میامی

مسئول بسیج دانش‌آموزی شهرستان میامی از برگزاری پویش ایران قوی و برگزاری نمایشگاه استکبار ستیزی در هفته بسیج دانش‌آموزی در این شهرستان خبر داد و گفت: برگزاری مراسم آبروی محله از دیگر برنامه‌های این هفته در سراسر شهرستان است.

اجرای پویش «ایران قوی» در میامی

به گزارش ایکنا از سمنان، مهدی بابا حاجیان، مسئول بسیج دانش‌آموزی میامی، شب گذشته، 10 آبان، در جمع خبرنگاران، با اشاره به برگزاری ۱۵ برنامه‌ شاخص هفته بسیج دانش‌آموزی در میامی، گفت: دانش‌آموزان این شهرستان در ایام مذکور ضمن ادای احترام به شهدای دانش‌آموز و علی‌الخصوص شهدای دانش‌آموز در حادثه تروریستی شیراز، در جشن دهه هشتادی‌های مدارس شهرستان حضور خواهند یافت.

وی از سرکشی از خانواده شهدای دانش‌آموز در این هفته خبر داد و گفت: دیدار با امام جمعه میامی با حضور دانش‌آموزان و اجرای چندین یادواره شهدای دانش‌آموزی در مدارس شهرستان از دیگر برنامه‌های این هفته است.

مسئول بسیج دانش‌آموزی میامی از فعال شدن گروه‌های جهادی دانش‌آموزی در مدارس با هدف خدمت‌رسانی و اقدامات جهادی برای دانش‌آموزان خبر داد و افزود: برگزاری مراسم آبروی محله از جمله دیگر برنامه‌های هفته بسیج دانش‌آموزی در سراسر این شهرستان است.

بابا حاجیان با بیان اینکه اجرای جشنواره سرود دانش‌آموزی و برگزاری مسابقات فرهنگی نقاشی و روزنامه دیواری و کتابخوانی در سطح مدارس از دیگر برنامه‌های این ایام خواهد بود، متذکر شد: برگزاری پویش ایران قوی و برگزاری نمایشگاه استکبار ستیزی را در این هفته شاهد خواهیم بود.

وی از برپایی نمایشگاه حجاب و عفاف در مدارس دخترانه خبر داد و افزود: برگزاری مسابقات ورزشی در سطح مدارس، برگزاری ایستگاه‌های فرهنگی و حضور در راهپیمایی ۱۳ آبان از جمله برنامه‌های شاخص این هفته است.

انتهای پیام
captcha