توجه به‌ ظرفیت‌های حوزه گردشگری استان مغفول مانده است
کد خبر: 4096564
تاریخ انتشار : ۱۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۳
مدیر کل میراث فرهنگی و گردشگری گلستان:

توجه به‌ ظرفیت‌های حوزه گردشگری استان مغفول مانده است

مدیر کل میراث فرهنگی و گردشگری گلستان با بیان اینکه توجه به‌ ظرفیت‌های حوزه گردشگری استان مغفول مانده است، گفت: هدف ما در این دولت تعریف مگاپروژه و یک پروژه شاخص درسطح استان بوده و سعی ما براین است که تمام منابع و زیرساخت‌ها در تمام سطح استان عادلانه توزیع شود.

ساوری مدیر کل میراث فرهنگی و صنایع دستی و گردشگری گلستان

به گزارش ایکنا از گلستان، محمد جواد ساوری، مدیر کل میراث فرهنگی و گردشگری و صنایع دستی گلستان در نشست خبری با اصحاب رسانه که امروز، ۱۱ آبان در کاخ موزه پارک شهر گرگان برگزار شد، گفت: این نشست به بهانه ارتباط نزدیک با اصحاب رسانه صورت گرفته و این باور هستیم که هیچ خط فاصله‌ای بین ما با اصحاب رسانه وجود ندارد و امیدواریم اصحاب رسانه در توسعه استان در حوزه گردشگری به عنوان بازوی پرتوان در کنار مسئولان قرار بگیرند.

مدیر کل میراث فرهنگی و گردشگری گلستان تصریح کرد: ۲۵ سال از استان شدن گلستان می‌گذرد اما هنوز نتوانستیم از ظرفیت‌های اين استان در حوزه گردشگری و میراث فرهنگی در معرفی آن در سطح ملی استفاده کنیم و این استان همچنان مهجور مانده است.

ساوری با بیان اینکه بیشترین مشکل ما سوء مدیریت در داشته هاست، افزود: خوشبختانه رویکرد دولت سیزدهم و شخص رئیس جمهور بهره‌مندی از ظرفیت‌های موجود با حداقل داشته‌ها می باشد لذا نگاه ما در دوره جدید خدمت و مدیریت داشته‌ها بوده که نتیجه این سو مدیریت در سفره مردم نمایان خواهد شد.

مدیر کل میراث فرهنگی و گردشگری گلستان تصریح کرد: حوزه گردشگری یک برندی است که تاکنون نه شناختیم و نه شناساندیم یکی از مشکلات در این حوزه و حتی مدیران قبلی تعریف پروژه‌های مختلف است که این باعث اتلاف وقت و به سرانجام نرسیدن اقدامات شده است، لذا هدف ما در این دولت تعریف مگاپروژه و یک پروژه شاخص درسطح استان بوده و سعی ما بر این است که منابع و زیرساخت‌ها در تمام سطح استان عادلانه توزیع شود.

مدیر کل میراث فرهنگی و گردشگری گلستان با بیان اینکه شعار ما در پیشبرد اهداف در حوزه گردشگری می‌خواهیم، می‌توانیم، می‌شود است، افزود: امروزه در گام دوم انقلاب فضا و فرصت کافی برای جبران کمبودها وجود دارد و دیگر فرصتی برای از دست دادن ظرفیت‌ها و معرفی این استان به عنوان قطب گردشگری نداریم.

ساوری به دیواردفاعی گرگان و ظرفیت پروژه آشوراده و احیا بافت‌های تاریخی استان اشاره کرد و گفت: هر کدام از این اقدامات می‌توانند در توسعه و پیشبرد اهداف استان تاثیرگذار باشد و سعی ما براین است با کمک هم استانی‌ها به این اقدامات جامع عمل بپوشانیم.

مدیر کل میراث فرهنگی و گردشگری گلستان به برگزاری جشنواره اقوام در استان اشاره کرد و گفت: ۱۴ سال جشنواره اقوام با رویکرد شناسایی ظرفیت‌های استان و معرفی این استان در سطح ملی برگزار شده است که امسال هم این جشنواره به صورت وسیع تر از ۱۷ آبان لغایت ۲۱ آبان در سطح استان برگزار خواهد شد.

 

 

 

انتهای پیام
captcha