دانش‌آموزان نقش فعال و پویا در مبارزه با استکبار دارند
کد خبر: 4096739
تاریخ انتشار : ۱۲ آبان ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۱

دانش‌آموزان نقش فعال و پویا در مبارزه با استکبار دارند

فرمانده لشکر3 حمزه ارومیه گفت: دانش‌آموزان در مبارزه با ایادی استکبار جهانی نقش فعال و پویایی را تاکنون ایفا کرده‌اند، به‌طوری‌که رشادت آنها برای همیشه در تاریخ ماندگار شده است.

دانش‌آموزان نقش فعال و پویا در مبارزه با استکبار دارندسردار سرتیپ دوم یدالله آبروشن فرمانده لشکر عملیاتی 3 حمزه ارومیه در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان غربی، اظهار کرد: سیزدهم آبان ماه یادآور ایثار، ازخودگذشتگی و رشادت‌ نسل جدید کشورمان است.

وی با بیان اینکه نوجوانان و جوانان بابصیرت کشورمان با قیام خویش و خیزش علیه رژیم طاغوتی این درس را به ما دادند، که باید برای به دست آوردن حقوق از دست رفته خودمان تا پای جان تلاش کنیم و مقابل مستکبران جهانی بایستیم.

وی اضافه کرد: روز سیزدهم آبان به همه مستضعفان جهان  آموخت که باید بر ضد مستکبران قیام کنند و حقوق از دست رفته خویش را از چنگال استکبار و استعمار بیرون کشند، پس این روز برای همیشه در تاریخ کشورمان ماندگار شده است.

فرمانده لشکر عملیاتی۳ حمزه ارومیه در پایان با تاکید بر حضور گسترده اقشار مختلف مردم در راهپیمایی ۱۳ آبان، خاطرنشان کرد: دشمنان برای بار دیگر حضور باشکوه مردم را در این راهپیمایی خواهند دید؛ چون ملت ایران همچنان در راه اسلام، انقلاب و نظام اسلامی محکم و قاطعانه ایستاده‌اند.

انتهای پیام
captcha