هشدار مردم به دشمنان جمهوری اسلامی: دخالت ممنوع
کد خبر: 4096914
تاریخ انتشار : ۱۳ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۷
نیکزاد مطرح کرد:

هشدار مردم به دشمنان جمهوری اسلامی: دخالت ممنوع

علی نیکزاد با اشاره به اینکه دشمنان بدانند نمی‌توانند در مسائل جمهوری اسلامی دخالت کنند، گفت: مردم ما بیدار و متحد هستند و نشان دادند اگر معترض هم باشند طوری رفتار نمی‌کنند که دشمن شاد شویم و صف خود را از دشمنان جدا می‌کنند.

علی نیکزاد نایب رئیس مجلس

به گزارش ایکنا از قزوین، علی نیکزاد، نایب رئیس مجلس شورای اسلامی، در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه پس از راهپیمایی روز ۱۳ آبان در قزوین ضمن تشکر از حضور پرشور مردم در مراسم راهپیمایی اظهار کرد: امام خمینی (ره) حکومتی را بنا نهاد که نه سلطه‌گر است نه سلطه پذیر و ویژگی‌هایی دارد که استکبار جهانی نمی‌خواهد قبول کند که ما حکومت تازه‌ای را در دنیا بنا نهادیم، ویژگی‌هایی که نمونه آن عزم و اراده مردم ایران اسلامی برای حفظ استقلال و تمامیت ارضی و تسلیم نشدن در مقابل استکبار جهانی است.

وی تأکید کرد: آمریکایی‌ها بدانند مردم تسلیم‌پذیر نیستند، مردم در برابر آمریکا ایستادند، آمریکایی که در کودتای ۲۸ مرداد دستور داد محمدرضا پهلوی امام (ره) را تبعید کند و مردم را تحقیر کرد، اما مردم تصمیم گرفتند به رهبری حضرت امام (ره) مقابل آن‌ها بایستند و در نهایت در ۱۳ آبان ۱۳۵۸ آمریکا را از ایران اخراج کردند، مردم تصمیم گرفتند به سلطه استکبار پایان دهند و آن‌ها را تا ابد و برای همیشه از ایران اخراج کنند.

نیکزاد خاطرنشان کرد: اشکال استکبار در این است که همیشه خطای محاسباتی دارد و مزدوران و سرویس‌های جاسوسی و اطلاعاتی تحلیل‌های غلط به آمریکا و ایادی آن‌ها می دهند و استکبار با همه هیمنه پوشالی‌اش فریب می‌خورد و دچار اشتباه محاسباتی می‌شود، مشکل آمریکا این است که فریب دروغ‌ها و اطلاعات سطحی پیرمردان و پیرزنان منافق در آلبانی را می‌خورد.

این نماینده مجلس بیان کرد: استکبار با جمهوری اسلامی دشمنی دارد زیرا جمهوری اسلامی ایران دژی مستحکم و محور اقتدار و امنیت در منطقه است و ضربه زدن به کشور و ساقط کردن ایران اسلامی خیال باطلی است که در ذهن دشمنان وجود دارد.

وی ادامه داد: در حوادث اخیر دشمنان با همه تجهیزاتشان در مقابل نظام اسلامی ایستاده‌اند. فتنه اخیر فتنه ساده‌ای نبوده و نیست اما ایران اسلامی طوفان‌های زیادی را پشت سر گذاشته و از این طوفان هم عبور خواهد کرد.

حضور تمام ظرفیت دشمن در اغتشاشات

این مسئول با اشاره به حضور نفوذی‌های مخفی دشمن در اغتشاشات اخیر گفت: دشمنان در اتفاقات اخیر برای روشن نگه داشتن تنور اغتشاشات تمامی تروریست‌ها از مجاهدین خلق و منافقین، سلطنت طلب‌ها و ساواکی‌های رانده شده از کشور را به میدان آوردند و جنگ رسانه‌ای بزرگی را علیه جمهوری اسلامی راه انداختند که در طول تاریخ و در هیچ دنیای چنین سابقه‌ای وجود ندارد.

وی بیان کرد: دشمنان تمام امپراطوری‌های رسانه‌ای را علیه جمهوری اسلامی به خط کرده‌اند و در فضای مجازی طوری نشان می‌دهند که جمهوری اسلامی خدای نکرده سقوط کرده است و در تمام کشور اغتشاش جاری است اما این موضوع غلط است و این موضوعات فقط حاشیه‌سازی امپراطوری رسانه‌ای دشمن علیه جمهوری اسلامی است.

نیکزاد تأکید کرد: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران درجه یک و ۲ و سه هستند، دشمنان درجه یک ما آمریکا و انگلیس هستند که رسوایی آنان بر همه عالم مشخص شده است.

این نماینده مجلس افزود: دشمن درجه ۲ جمهوری اسلامی ایران رژیم‌ سعودی‌ کودک‌کش و دشمن درجه سه که نقش اپوزیسیون را بازی می‌کنند تروریست‌های شناسنامه‌دار هستند.

وی ادامه داد: نشان دشمنی تروریست‌ها با جمهوری اسلامی آمار ۱۷ هزار شهید ترور است که ۷۰ درصد ترورها توسط سازمان منافقین انجام شده و اکثر شهدایی که ترور شده‌اند مردم عادی بوده‌اند؛ اما می‌بینیم که در این اتفاقات مریم رجبی که دستش به خون مردم بی‌گناه ایران آغشته است منادی آزادی سر می‌دهد.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اپوزیسیون دیگر سلطنت طلب‌ها هستند که دستشان به خون مردم آلوده است اما شعار آزادی سر می‌دهند. گروه‌های بعدی تجزیه طلب‌ها هستند که به صراحت می‌گویند به دنبال تکه‌تکه کردن خاک ایران در بلوچستان، کردستان، آذربایجان و خوزستان هستند اما بدانند که خواب آنان هرگز تعبیر نخواهد شد.

سردار دل‌ها استخوان داعش را شکست

وی داعش را دشمن درجه سه جمهوری اسلامی عنوان کرد و گفت: استخوان‌های داعش را سردار دل‌ها، قهرمان مقاومت و خدمت به اسلام و انسانیت شکست ولی همچنان با حرکاتی همچون حمله به شاهچراغ (ع) می‌خواهند بگویند زنده‌ هستند اما کور خوانده‌اند که بتوانند اهداف پلیدشان را عملی کنند.

وی خاطرنشان کرد: آن‌ها که مدعی آزادی بیان هستند شرف ندارند که در اینستاگرام هشتگ‌های آرتین و آرشام را محدود کردند و بازهم رفتارهای دوگانه خود را نشان دادند، آن‌ها تلاش می‌کنند مردم را فریب دهند اما مردم فهیم ایران اسلامی به این موضوعات آگاه هستند.

این نماینده مجلس با اشاره به اینکه دشمنان بدانند نمی‌توانند در مسائل جمهوری اسلامی دخالت کنند، افزود: مردم ما بیدار و متحد هستند و نشان دادند اگر معترض هم باشند طوری رفتار نمی‌کنند که دشمن شاد شویم و صف خود را از دشمنان جدا می‌کنند و همواره گوش به فرمان رهبر حکیم انقلاب اسلامی هستند تا مسیر صحیح را پیدا کنند.

وی گفت: مردم توقع دارند فرآیندها اصلاح شود مشکلات اقتصادی، اجتماعی و فقر برطرف شود ماهم این موضوعات را قبول داریم اما اینکه دشمنان در مسائل داخلی ما دخالت کنند تا رژیم را ساقط کنند زهی خیال باطل است.

این مسئول خاطرنشان کرد: ملت ایران یک خانواده بزرگ است و اختلاف داخلی را خودمان حل می‌کنیم و مردم متوجه شده‌اند هدف دشمن ایجاد اختلال در امنیت کشور است لذا ما هرگز اجازه دخالت بیگانگان را در کشور نخواهیم داد.

نیکزاد در پایان اظهار کرد: درب انتقاد و مطالبه‌گری در عالی‌ترین سطوح کشور ما باز است و به جوانان می‌گوییم که همواره با آنان برای شنیدن مطالباتشان در ارتباط خواهیم بود.

انتهای پیام
captcha