مادر شهیدان قادری‌نژاد و کشوری به فرزندان شهیدش پیوست
کد خبر: 4097173
تاریخ انتشار : ۱۴ آبان ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۸

مادر شهیدان قادری‌نژاد و کشوری به فرزندان شهیدش پیوست

حاجیه قزی قادری، مادر شهیدان علی‌مروت قادری و محمدحسن کشوری به فرزندان شهیدش پیوست.

پیام تسلیتبه گزارش ایکنا از لرستان، حاجیه قزی قادری‌، مادر شهیدان علی‌مروت قادری و محمدحسن کشوری به فرزندان شهیدش پیوست.

مراسم خاکسپاری پیکر پاک حاجیه قزی قادری‌نژاد مادر شهیدان علی‌مروت قادری‌نژاد و محمدحسن کشوری امروز، چهاردهم آبان انجام و در قبرستان صالحین خرم‌آباد قطعه شهدا به خاک سپرده شد.

حجت‌الاسلام هبت‌اله هاشمی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان در پیامی درگذشت مادر این دو شهید لرستانی را تسلیت گفت‌ که متن پیام به این شرح است: «خانواده محترم شهیدان والامقام قادری‌نژاد خبر درگذشت بانوی مؤمنه مرحومه حاجیه خانم قزی قادری‌نژاد، اسوه ایمان، صبر و ایستادگی، مادر شهیدان والامقام علی‌مروت و محمدحسن کشوری موجب تالم و تاثر خاطر گردید.

این بانوی مقاوم و ایثارگر در راه دفاع از میهن اسلامی از عزیزترین سرمایه‌های خویش گذشت و فرزندان خویش را در مسیر پاسداشت آرمان‌های انقلاب اسلامی و ارزش‌های والای الهی هدیه نمود و امروز پس از سال‌ها ایستادگی و مقاومت در برابر این رنج جانکاه به فرزندان شهیدش پیوست.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره این شهیدان والامقام، مصیبت وارده را به خانواده داغدار ایشان، خانواده‌های معظم شهدا و مردم شریف استان لرستان تسلیت و تعزیت عرض نموده و از درگاه خداوند برای آن فقیده سعیده علو درجات و رحمت بیکران و برای بازماندگان، صبر و سلامتی مسئلت می‌نمایم.»

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان همچنین قبل از این با صدور پیامی، شهادت بسیجی مدافع امنیت که در اغتشاشات اخیر در کرج مجروح شد و امروز به خیل شهدا پیوست را تسلیت گفت.

در پیام مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان آمده است: «خبر شهادت مظلومانه مدافع سرافراز امنیت،  بسیجی شهید سید روح‌الله عجمی، از سادات ضرون منطقه کوهدشت لرستان که 12 آبان با ضربات چاقوی اغتشاشگران در کرج به درجه رفیع شهادت نائل آمد، موجب تاسف و تالم گردید.

اینجانب ضمن ابراز همدردی، شهادت این بسیجی را به خانواده، دوستان، همرزمان و مردم شهیدپرور استان لرستان و شهرستان کوهدشت تبریک و تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند متعال برای آن شهید والامقام، علو درجات و برای بازماندگان، صبر و اجر مسئلت می‌نمایم.»

انتهای پیام
captcha