عرضه نسخه جدید نرم‌افزار قرآن نور
کد خبر: 4097452
تاریخ انتشار : ۱۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۴

عرضه نسخه جدید نرم‌افزار قرآن نور

نسخه جدید نرم‌افزار قرآن نور با قابلیت‌های جدید از سوی مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی(نور) عرضه شد.

عرضه نسخه جدید قرآن نوربه گزارش ایکنا به نقل از نورسافت؛ با تلاش مهندسان مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی(نور)، نسخه ۲ نرم‌افزار قرآن نور، برنامه اندرویدی پایگاه اینترنتی جامع قرآنی، با قابلیت‌های جدید عرضه شد.

ارائه نسخه مصحف تجویدی در کنار مصحف ۱۵ خطی، راهنمای نسخه تجویدی، افزودن امکان حرکت خودکار هنگام قرائت قرآن، قابلیت تنظیم پوسته‌های روز به انتخاب کاربر، ارائه نمایش چپ و راست صفحه مصحف برای تسهیل حفظ قرآن و افزودن راهنمای تصویری برنامه از جمله تغییراتی است که در نسخه ۲ این نرم‌افزار، علاوه بر قابلیت‌های نسخه قبل، در اختیار کاربر قرار گرفته است.

در این نسخه به درخواست کاربران و قرآن‌دوستان، صوت استاد علی البنا نیز در کنار قرائت‌های دیگر ارائه شده است. همچنین قرائت شاطری و سعیدیان از اساتید قرآنی نیز از نظر کیفیت مورد بازبینی و اصلاح قرار گرفته است.

عرضه نسخه جدید قرآن نور

همچنین در نسخه جدید علاوه بر متن قرآن کریم، ترجمه‌های قرآن، منابع تفسیری، احادیث تفسیری، فهرست موضوعی، اعلام و اسماء، آیات مرتبط و اعراب قرآن ارائه شده و قابلیت‌های دیگری از قبیل جستجوی محتوا، صوت قرآن و.. نیز برای کاربران فراهم شده است.

عرضه نسخه جدید قرآن نور

کاربران می‌توانند پس از قطع ارتباط با شبکه از متن قرآن، ترجمه‌های دانلود شده و دو تفسیر و صوت قرآن کریم به صورت آفلاین استفاده کنند.

انتهای پیام
captcha