آشنایی هشت هزار نفر با زبان فارسی در جامعه‌الزهرا(س)
کد خبر: 4097584
تاریخ انتشار : ۱۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۷
سیده فاطمه رسولی موسوی اعلام کرد:

آشنایی هشت هزار نفر با زبان فارسی در جامعه‌الزهرا(س)

مدیر مرکز بین‌المللی آموزش زبان فارسی جامعةالزهرا(س) گفت: تاکنون هشت هزار طلبه با بیش از یکصد ملیت جهان با زبان فارسی آشنا شده‌اند.

سیده فاطمه رسولی موسوی، مدیر مرکز بین‌المللی آموزش زبان فارسی جامعةالزهرا(س)

به گزارش خبرنگار ایکنا، سیده فاطمه رسولی موسوی، مدیر مرکز بین‌المللی آموزش زبان فارسی جامعةالزهرا(س) عصر روز یکشنبه ۱۵ آبان در حاشیه بازدید مدیر جامعةالزهرا(س) از این مرکز آموزشی، در سخنانی اظهار کرد: نقطه عطف اقتدار فرهنگی، آموزش زبان است و ما در این مرکز کوشیده‌ایم تا این آموزش را با محور اسلامی و آرایه‌های انقلابی ارائه دهیم.

وی با اشاره به این که از ابتدای تاسیس مرکز بین‌المللی آموزش زبان فارسی تاکنون ۸ هزار نفر از ۱۰۰ ملیت در این مرکز، زبان فارسی را فرا گرفته‌اند افزود: در این مرکز، آموزش زبان فارسی در ۳۴ واحد درسی و ۵۴۰ ساعت آموزشی در طول دو ترم برنامه‌ریزی شده است.

رسولی به دوره‌های آموزشی کوتاه مدت، بلند مدت، فوق العاده، فشرده، آزاد، برخط، آفلاین و حضوری در سه سطح مقدماتی، متوسطه و پیشرفته اشاره کرد و گفت: در طول هر دوره آموزشی از هر زبان‌آموز ۱۲۰ آزمون گرفته می‌شود تا برای آزمون جامع و نهایی آماده شود.

تاکنون هشت هزار نفراز یکصدملیت با زبان فارسی آشنا شده‌اند

در ادامه سیده زهره برقعی، رئیس جامعةالزهرا(س) با تشکر از فعالیت‌های آموزشی این مرکز و کارکنان آن گفت: دغدغه‌مندی، تخصص و کارآمدی از ویژگی‌های مرکز آموزش زبان فارسی است از این رو ما هم برای رشد این مجموعه از هیچ حمایتی دریغ نمی‌کنیم.

وی پیشنهاد داد روش‌ها، کتاب‌ها و محتوا‌های آموزشی این مرکز زیر نظر یک شورای تخصصی بازبینی و به روزرسانی شود تا همچنان به عنوان یکی از مراکز مطرح در کشور پیشتازی خود را حفظ کند.

رئیس جامعةالزهرا(س) در ادامه با بیان اینکه نخستین برخورد طلاب و دانش پژوهان بخش بین الملل با کارکنان مرکز آموزش زبان فارسی است، ادامه داد: نوع برخورد و تعامل شما با آن‌ها می‌تواند در سرنوشت ایشان موثر باشد.

انتهای پیام
captcha