برگزاری دوره تربیت معلم روخوانی و روان‌خوانی قرآن در ساوه
کد خبر: 4097652
تاریخ انتشار : ۱۶ آبان ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۸

برگزاری دوره تربیت معلم روخوانی و روان‌خوانی قرآن در ساوه

مدیر مؤسسه قرآن و عترت «صاحب‌الزمان(عج)» ساوه با اشاره به ضرورت برگزاری دوره‌های آموزش قرآن، از برگزاری دوره تربیت معلم «روخوانی و روان‌خوانی قرآن» در این شهرستان خبر داد.

قرآن

معصومه پُرآذران، مدیر مؤسسه قرآن و عترت «صاحب‌الزمان(عج)» ساوه، در گفت‌و‌گو با ایکنا از استان مرکزی، با اشاره به برگزاری موفق دوره تربیت معلم «انس و آشنایی کودکان با قرآن کریم»، از برگزاری دوره تربیت معلم «روخوانی و روان‌خوانی» در این شهرستان خبر داد و افزود: طبق آیین‌نامه سازمان تبلیغات اسلامی تا سقف 50 نفر می‌توانستند برای شرکت در این دوره در آزمون ورودی شرکت کنند.

وی با بیان اینکه بیش از 50 نفر از طلاب حوزه علمیه و دانشگاهیان از فراخوان طرح یاد شده استقبال کرده و ثبت‌نام خود را قطعی کردند، ادامه داد: پس از برگزاری آزمون ورودی که شامل آزمون کتبی قواعد روخوانی و روان‌خوانی، مفاهیم سطح 2 و تجوید مقدماتی بود 25 نفر مجوز حضور در این دوره را کسب کردند. اسامی پذیرفته‌شدگان جهت اخذ شناسه از تهران برای استان ارسال شده است که پس از انجام این مرحله دوره از 26 آبان آغاز می‌شود.

مدیر مؤسسه قرآن و عترت «صاحب‌الزمان(عج)» ساوه در پایان گفت: آموزش دیدگان این دوره به عنوان مدرسان قرآن در مقاطع تحصیلی دبستان، متوسطه اول و دوم به کار گرفته می‌شوند.

انتهای پیام
captcha