هم‌افزایی کانون‌های قرآن؛ زمینه‌ساز رشد و اعتلای فرهنگ قرآنی
کد خبر: 4097912
تاریخ انتشار : ۱۷ آبان ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۳
فرماندار شهرستان فومن بیان کرد:

هم‌افزایی کانون‌های قرآن؛ زمینه‌ساز رشد و اعتلای فرهنگ قرآنی

فرماندار شهرستان فومن گفت: کانون‌ها و انجمن‌های متعددی در زمینه قرآن در شهرستان وجود دارد که هم‌افزایی و همکاری بیشتر میان این کانون‌ها زمینه‌ساز رشد و اعتلای مضاعف فرهنگ قرآنی خواهد شد.

هم‌افزایی کانون‌های قرآن زمینه‌ساز رشد و اعتلای فرهنگ قرآنی

به گزارش ایکنا از گیلان به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان فومن، موسی فکور، فرماندار شهرستان فومن روز گذشته،16 آبان در دیدار اعضای مجمع عالی قرآن شهرستان با فرماندار که در فرمانداری برگزار شد، با اشاره به اینکه قرآن به‌عنوان یگانه راهنمای بشر، ظرفیتی ارزشمند برای مراجعه و درس گرفتن است، اظهار کرد: معارف و علوم قرآنی و دینی در شهرستان همچون گذشته با اهتمام فراوان آموزش داده شود.

وی ضرورت توجه و پرورش در مکتب قرآن را امری واجب دانست و تلاش در راستای تربیت حافظان قرآن را از دیگر بایسته‌های جامعه بیان کرد.

فکور با مورد توجه قرار دادن غفلت‌هایی که در این زمینه شده، بسیاری از مشکلات و معضلات اجتماعی امروز را اموری دانست که با مراجعه به ظرفیت انسان‌ساز قرآن، کاهش می‌یابند یا رفع می‌شوند.

فرماندار شهرستان فومن با حمایت از اقدامات و حرکات قرآنی در شهرستان، سیاستگذاری در امور قرآنی را براساس برنامه محوری بیان کرد و گفت: کانون‌ها و انجمن‌های متعددی در زمینه قرآن در شهرستان وجود دارد و شایسته است با برنامه‌ریزی و هدفمند شدن، تأثیرگذاری اجتماعی و پرورش نسل‌های آینده را هدفگذاری کنند، زیرا هم‌افزایی و همکاری بیشتر میان این کانون‌ها زمینه‌ساز رشد و اعتلای مضاعف فرهنگ قرآنی خواهد شد.

انتهای پیام
captcha