سیره شهدا بهترین معیار برای تحقق آرمان‌‌های انقلاب اسلامی است
کد خبر: 4098263
تاریخ انتشار : ۱۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۵

سیره شهدا بهترین معیار برای تحقق آرمان‌‌های انقلاب اسلامی است

فرمانده انتظامی استان زنجان گفت: سیره شهدا بهترین معیار برای تحقق آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی است.

فرمانده انتظامی استان زنجان

به گزارش ایکنا از زنجان، سردار محمد طراقیه فرمانده انتظامی استان زنجان، صبح امروز ۱۸ آبان در دیدار با خانواده شهید سیدبشیر موسوی در شهرستان خدابنده با بیان اینکه خانواده شهدا، بزرگ‌ترین سرمایه معنوی انقلاب اسلامی هستند، بیان کرد: قدردانی از اسوه‌های رشادت، شجاعت و ایثار که در راه ارزش‌های والای اسلام و در راه خدا بهترین هستی خود را نثار کردند از وظایف همه آحاد جامعه است.

وی خانواده‌های شهدا را مظهر عزت و افتخار جامعه اسلامی دانست و افزود: شهدا با تقدیم بالاترین سرمایه زندگی خود، امنیت را برای کشور ما به ارمغان آوردند تا ما امروز در سایه امنیت با آسایش زندگی کنیم.

سردار طراقیه با بیان اینکه دیدار با خانواده معظم شهدا و تکریم آنها مایه دلگرمی، قوت قلب و انگیزه مضاعف مسئولان برای خدمت‌گزاری بیشتر و شایسته به مردم و نظام اسلامی است، افزود: ما برای همیشه مدیون خون پاک شهدای پر افتخار هستیم.

فرمانده انتظامی استان زنجان با اشاره به اینکه خانواده شهدا الگوی صبر و مقاومت برای تمام آحاد جامعه هستند، گفت: خانواده شهدا دارای قلبی سرشار از ایمان هستند که نه تنها مروجان اصلی فرهنگ شهادت در جامعه‌ هستند، بلکه روحیه ایثارگری و رشادت‌طلبی آنان الگویی برای همه است.

وی سیره شهدا را بهترین معیار برای تحقق آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی دانست و افزود: مجموعه پلیس خدمت‌گذار مردم است و خدمت به مردم را مایه افتخار خود می‌داند و تا پای جان برای حفظ ارزش‌ها تلاش خواهیم بود.

انتهای پیام
captcha