جزئیات برگزاری مسابقات قرآن جامعه کار و تلاش در چهارمحال‌وبختیاری اعلام شد
کد خبر: 4098477
تاریخ انتشار : ۱۹ آبان ۱۴۰۱ - ۰۶:۲۳

جزئیات برگزاری مسابقات قرآن جامعه کار و تلاش در چهارمحال‌وبختیاری اعلام شد

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری با اعلام اینکه ثبت‌نام از علاقه‌مندان شرکت در شانزدهمین دوره مسابقات قرآن کریم ادامه دارد، گفت: این مسابقات در دو بخش بانوان و آقایان در روز ۲۹ آبان‌ماه در محل اداره‌کل برگزار می‌شود.

محسن مولوی، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان

محسن مولوی، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری با اشاره به برنامه‌ریزی این نهاد جهت برگزاری شانزدهمین دوره مسابقات قرآن کریم ویژه جامعه کار و تلاش استان، اظهار کرد: کارگران و کارفرمایان دارای دفترچه تأمین اجتماعی و مشمول قانون کار و خانواده‌های کارگران و کارفرمایان مجاز به شرکت در این مسابقات هستند که در پایان، افراد برگزیده رشته‌های مختلف در دو بخش بانوان و آقایان برای شرکت در مسابقات کشوری معرفی می‌شوند.

وی با ذکر اینکه مرحله استانی این دوره از مسابقات در روز ۲۹ آبان‌ماه در دو بخش بانوان و آقایان در محل اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان برگزار می‌شود، افزود: شرط شرکت فرزندان در این رویداد، داشتن سن ۱۸ تا ۲۵ سال است که مسابقات در رشته‌های قرائت تحقیق، حفظ کل، حفظ ۲۰، حفظ ۱۰ جزء و مفاهیم از جلد ۲۶ تفسیر نمونه برگزار می‌شود و داوران ممتاز استانی برای داوری دعوت شده‌اند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان با اشاره به اینکه ثبت‌نام از علاقه‌مندان همچنان تا روز قبل از برگزاری مسابقات ادامه دارد، بیان کرد: افراد می‌توانند از طریق ادارات شهرستانی و یا کارفرمایان خود اقدام به ثبت‌نام کنند.

وی تصریح کرد: در مرحله استانی پانزدهمین دوره مسابقات جامعه کارگری چهارمحال‌وبختیاری که سال گذشته به‌صورت حضوری برگزار شد‌، در مجموع حدود ۵۰ متسابق در دو بخش آقایان و بانوان در رشته‌های قرائت تحقیق، حفظ ۱۰ جزء، تفسیر و مفاهیم قرآن کریم و حفظ ۲۰ جزء شرکت کردند که هفت نفر از برگزیدگان استانی در رشته‌های قرائت، حفظ ۱۰، ۲۰ جزء، حفظ کل و مفاهیم در دو بخش آقایان و بانوان به مرحله کشوری این مسابقات راه یافتند.

مولوی گفت: کسب رتبه دوم کشور در رشته حفظ ۲۰ جزء بخش بانوان رهاورد نمایندگان جامعه کار و تلاش استان در فینال پانزدهمین دوره مسابقات جامعه کارگری بود.

انتهای پیام
captcha