بررسی بی‌واسطه مسائل قضایی مردم از اهداف سفر به خراسان‌جنوبی است
کد خبر: 4098483
تاریخ انتشار : ۱۹ آبان ۱۴۰۱ - ۰۸:۰۸
رئیس قوه قضاییه در بدو ورود به خراسان‌جنوبی:

بررسی بی‌واسطه مسائل قضایی مردم از اهداف سفر به خراسان‌جنوبی است

رئیس قوه قضاییه گفت: در سفر یک روزه به خراسان‌جنوبی، جمعی از مدیران عالی دستگاه قضا به‌صورت چهره به چهره با مردم استان دیدار خواهند داشت تا ضمن استماع مسائل آنها، دستورات و اقدامات مقتضی را به عمل آورند.

سفر حجت‌الاسلام محسنی اژه‌ای به خراسان‌جنوبیبه گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی، حجت‌الاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی اژه‌ای، رئیس قوه قضاییه، امروز، ۱۹ آبان‌ماه در بدو ورود به فرودگاه بین‌المللی شهید کاوه بیرجند در جمع خبرنگاران گفت: در این سفر ضمن سرکشی به بخش‌ها و مراکز قضایی استان خراسان‌جنوبی، هیئت‌هایی به شهرستان‌های مختلف این استان اعزام می‌شوند، تلاش می‌شود با همکاری مسئولان استان، مجموعه مسائل اعم از قضایی و غیرقضایی از جمله رفع موانع کسب‌وکار بررسی و در راستای رفع آنها اقدام شود.

رئیس قوه قضاییه تصریح کرد: همچنین نشست‌هایی با نمایندگان اقشار مختلف استان خراسان‌جنوبی و مسئولان اداری این استان برگزار خواهیم کرد و جمعی از مدیران عالی دستگاه قضا به صورت چهره به چهره با مردم استان خراسان‌جنوبی دیدار خواهند داشت تا ضمن استماع مسائل آنها، دستورات و اقدامات مقتضی را به‌عمل آورند.

محسنی اژه‌ای بیان کرد: خدا را شاکر هستیم که توفیق حاصل شد در استان خراسان‌جنوبی که دارای مردمی متدین، مؤمن و اهل علم و‌ فرهنگ است حضور‌ پیدا کنیم.

انتهای پیام
captcha