حقوق و مستمری ماموستایان و روحانیون اهل سنت افزایش و ارتقا پیدا می‌کند
کد خبر: 4098538
تاریخ انتشار : ۱۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۹

حقوق و مستمری ماموستایان و روحانیون اهل سنت افزایش و ارتقا پیدا می‌کند

نماینده ولی فقیه دراستان کردستان گفت: تدابیری به منظور رفاه روحانیون اهل سنت اندیشیده شده که حقوق و مستمری ماموستایان و روحانیون اهل سنت افزایش و ارتقاء پیدا می‌کند.

دیدار با روحانیون اهل سنت و تشیع بانه

به گزارش ایکنا از کردستان، حجت‌الاسلام‌‌والمسلمین عبدالرضا پورذهبی، نماینده ولی فقیه دراستان کردستان امروز، 19 آبان‌ماه در سفر یک روزه خود به شهرستان بانه که به منظور تکریم و سرکشی به ماموستایان و علمای منطقه و دیدار با روحانیون اهل سنت و تشیع این شهرستان برگزار شد، گفت: دشمنی و تحرکات آمریکا و اسرائیل برعلیه ایران نشان از قدرت و اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران است.

وی افزود: در طول ۴۳ سال انقلاب با وجود همه تحریم‌ها، جنگ اقتصادی و فرهنگی شاهد پیشرفت و توسعه در بخش‌های مختلف علمی، اقتصادی و عمرانی بوده و هستیم.

نماینده ولی فقیه دراستان کردستان بیان کرد: نظام جمهوری اسلامی در راستای توسعه و آبادانی هیچ تفاوت و تبعیضی بین مناطق شیعه‌نشین و سنی‌نشین قائل نبوده و نیست.

وی اظهار کرد: ساخت ۴۰۰ دانشگاه و تعداد هزار و 200 نفر از اعضای هیئت علمی در دانشگاه‌های مناطق اهل سنت نشان از وجود زیرساخت‌ها و توجه ویژه نظام به بخش علمی در این مناطق است.

حجت‌الاسلام پورذهبی افزود: اگر عربستانT شبکه‌های فارسی زبان در کشورهای مخالف برقرار می‌کند با اهداف قرار دادن شیعه و سنی در مقابل هم و منحرف کردن جوانان در مسیر انقلاب می‌باشد.

وی با اشاره به اینکه دشمنان فرارمغزها و مهاجرت نخبگان را به بهانه کم کاری نظام و عدم امکانات به دروغ برجسته کرده‌اند، بیان کرد: هرچند ما شاهد برگشت تحصیل کرده‌های علمی و پزشکی در خارج به کشور هستیم.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان افزود: نظام، حکومت سالم و صالحی است و مقام معظم رهبری به کردستان و مردم اهل سنت ارادت و محبت خاصی دارند.

وی در ادامه گفت: تدابیری به منظور رفاه روحانیون اهل سنت اندیشیده شده که حقوق و مستمری ماموستایان و روحانیون اهل سنت افزایش و ارتقاء پیدا می کند.

حجت‌الاسلام پورذهبی یادآور شد: شلوغی‌ها و اغتشاشات به تجارت و کسب و کار مردم لطمه وارد کرده و معیشت خانوارهای منطقه را تحت تأثیر و با مشکل مواجه کرده است.

انتهای پیام
captcha