مسئولان در مورد گرانی و تورم اقدام جدی انجام دهند
کد خبر: 4098688
تاریخ انتشار : ۲۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۶

مسئولان در مورد گرانی و تورم اقدام جدی انجام دهند

امام جمعه سنندج با اشاره به خدمات ارزشمند در بخش‌های مختلف از جمله بهره‌مندی مردم از امکانات آب، برق، گاز و مخابرات، بیان کرد: امروز مردم از وضعیت معیشتی، گرانی و تورم ناراضی هستند و انتظار دارند مسئولان اقدامی جدی انجام دهند.

فایق رستمی، امام جمعه سنندج

به گزارش ایکنا از کردستان، ماموستا فایق رستمی، امام جمعه سنندج امروز، 20 آبان‌ماه در آیین عبادی – سیاسی نماز جمعه این هفته مسجد جامع سنندج گفت: کردستان همواره پشتیبان نظام بوده است.

وی با اشاره به وجود معادن طلا در قروه و سقز افزود: اگر درصدی از درآمد این معادن طلا به استان اختصاص یابد، اغلب مشکلات و عقب‌ماندگی‌ها استان مرتفع خواهد شد.

امام جمعه سنندج با تأکید بر بهره‌مندی از توانمندی نیروی انسانی جوان و تحصیلکرده برای توسعه کردستان، اظهار کرد: با تخصیص درصدی از درآمد مرز باشماق به استان زمینه آبادی کردستان فراهم می‌شود در این راستا مردم و مسئولان با یاری هم می‌توانند منطقه را به قطب اقتصاد کشور تبدیل کنند.

وی توسعه استان و کشور را نیازمند وجود مدیرانی جهادی، خودباور و متکی به یاری خداوند دانست و افزود: مردم نیز باید نسبت به یکدیگر رحم و مروت داشته باشند و در راستای رفع مشکلات با دولت همکاری کنند.

ماموستا رستمی با اشاره به خدمات ارزشمند در بخش‌های مختلف از جمله بهره‌مندی مردم از امکانات آب، برق، گاز و مخابرات، بیان کرد: امروز مردم از وضعیت معیشتی، گرانی و تورم ناراضی هستند و انتظار دارند مسئولان اقدامی جدی انجام دهند.

وی در بخش دیگری از خطبه‌ها به تلاش دشمن برای ایجاد اختلاف و تشتط بین مسلمانان اشاره کرد و گفت: اسلام دین محبت، رحم، اخوت، دلسوزی، وحدت و انسجام است و دشمنان این را نمی‌خواهند و به دنبال چپاول ثروت‌های جامعه اسلامی هستند.

امام جمعه سنندج از برداشتن عمدی حجاب توسط برخی بانوان به نشانه اعتراض و مخالفت با دولت و حاکمیت، انتقاد کرد و یادآور شد: حجاب زمینه‌ساز حفظ شرف، عزت و امنیت زن مسلمان است.

انتهای پیام
captcha