مشارکت ۱۰ هزار بسیجی برای محرومیت‌زدایی در سمنان
کد خبر: 4099062
تاریخ انتشار : ۲۲ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۹

مشارکت ۱۰ هزار بسیجی برای محرومیت‌زدایی در سمنان

استاندار سمنان با بیان اینکه رزمایش «جهادگران فاطمی ۲» در استان برگزار می‌شود، گفت: این رزمایش با هدف خدمت‌رسانی و محرومیت‌زدایی با حضور 10 هزار بسیجی از سراسر استان برگزار می‌شود.

شرکت 10 هزار بسیجی جهت خدمات محرومیت‌زدایی در سمنان

به گزارش ایکنا از سمنان، سیدمحمدرضا هاشمی، استاندار سمنان، عصر روز گذشته، 21 آبان در نشست قرارگاه سازندگی و محرومیت‌زدایی استان سمنان با اشاره به برگزاری رزمایش «جهادگران فاطمی 2»، گفت: مرحله اول این رزمایش در روستاهای محروم استان برگزار شد.

وی با بیان اینکه امکانات و تجهیزات برای برگزاری مرحله دوم رزمایش مهیا شود، متذکر شد: رزمایش جهادگران فاطمی دو با هدف خدمت‌رسانی و محرومیت‌زدایی با حضور 10 هزار بسیجی از سراسر استان برگزار می‌شود.

استاندار سمنان با اشاره به دستور آمادگی تمام ارگان‌ها و ادارات برای همراهی با این رزمایش، یادآور شد: ما معتقد هستیم که همکاری دولت و سپاه در این قبیل اقدامات، خدمات‌رسانی به مردم محروم و مناطق کمتر برخوردار را فراهم می‌سازد.

هاشمی با بیان اینکه دستگاه‌های اجرایی پروژه‌های عمرانی خود را در اختیار مجموعه قرارگاه سازندگی و محرومیت‌زدایی استان سمنان قرار دهند، یادآور شد: رزمایش جهادگران فاطمی دو همزمان در همه شهرستان‌های استان و با مرکزیت شهرستان دامغان از 27 آبان به مدت ۱۰ روز  انجام خواهد شد.

انتهای پیام
captcha