آغاز ثبت‌نام مسابقات قرآن بسیج در خرم‎آباد
کد خبر: 4099111
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۲ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۷

آغاز ثبت‌نام مسابقات قرآن بسیج در خرم‎آباد

مسئول تعلیم و تربیت سپاه ناحیه خرم‎آباد از آغاز ثبت‌نام مسابقات قرآن ویژه بسیجیان این شهرستان خبر داد و گفت: مهلت نام‌نویسی در این مسابقات قرآنی تا 27 آبان‌ماه جاری اعلام شده است.

حجت‌الاسلام محمد امیری، مسئول تعلیم و تربیت سپاه ناحیه خرم‎آبادحجت‌الاسلام محمد امیری، مسئول تعلیم و تربیت سپاه ناحیه شهرستان خرم‎آباد در گفت‌وگو با ایکنا از لرستان از آغاز ثبت‌نام بیست‌ونهمین دوره مسابقات قرآن بسیج در این شهرستان خبر داد و گفت: این مسابقات قرآنی ویژه بسیجیان و خانواده‌های آنها در دو بخش بانوان و آقایان برگزار می‏‌شود.

وی مهلت نام‌نویسی در این مسابقات را تا 27 آبان‌ماه جاری اعلام کرد و افزود: این مسابقات قرآنی در رشته‌های قرائت تحقیق و ترتیل، حفظ، مفاهیم و تجوید و در دو رده سنی زیر 16 سال و بالای 16 سال برگزار می‌شود و منتخبان هر رشته و بخش در مرحله شهرستانی که زمان برگزاری آن متعاقباً اعلام خواهد شد، به مرحله استانی معرفی می‏‌شوند.

امیری در خاتمه یادآور شد: این رویداد قرآنی در چهار بخش کلی شامل فردی، خانوادگی، گروهی و ایده‌پردازی قرآنی برگزار می‎شود و علاقه‌مندان به شرکت در این مسابقات قرآنی می‎توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به نشانی https://quranbsj.ir/ و یا ارسال عدد 1 به سر شبکه 660005 اقدام کنند.

انتهای پیام
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
سپهر چراغی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴۰۱/۰۹/۲۶ - ۲۱:۵۹
0
0
خوبه ما ملت ایرانیم
captcha