جریان روشنگری «جهاد تبیین» برای نسل جوان جزو اولویت‌های امروز است
کد خبر: 4099520
تاریخ انتشار : ۲۳ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۶

جریان روشنگری «جهاد تبیین» برای نسل جوان جزو اولویت‌های امروز است

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل گفت: جریان روشنگری «جهاد تبیین» برای نسل جوان جزو اولویت‌های امروز هست و سلسله کارگاه‌های «بایسته‌های ایران قوی» با این رویکرد تدوین شده است.

جهاد تبیینبه گزارش ایکنا از اردبیل، مصطفی آمون، مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل، ۲۳ آبان‌ماه، در جلسه برگزاری سلسله کارگاه‌های بایسته‌های ایران قوی در اردبیل اظهار کرد: جریان روشنگری جهاد تبیین برای نسل جوان جزو اولویت های امروز هست و سلسله کارگاه‌های بایسته‌های ایران قوی با این رویکرد تدوین شده است.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل تصریح کرد: کارگاه آموزشی بایسته‌های ایران قوی با حضور طلاب، فعالان کانون‌های مساجد و مربیان طرح تربیتی چهره به چهره در سالن بصیرت دانشگاه محقق اردبیلی برگزار شد و بازتاب بسیار خوبی در بین فعالان کانون‌های مساجد داشت.

وی اعلام کرد: این مراسم فرهنگی همراه با رونمایی از کتاب بایسته‌های ایران قوی که به همت اعضای کانون فرهنگی هنری آیت الله مروج(ره) بود و استاد محمد رضا بابایی کهن به محورهای مسئله جهاد تبیین و معرفی بایسته‌های ایران قوی پرداخت.

آمون افزود: جهاد تبیین مهمترین ابزار روشنگری برای کنشگران فرهنگی است و می‌توانند به آگاهی‌بخشی در همه بخش‌های جامعه منجر شود.

این مقام مسئول خاطر نشان کرد: رسانه های معاند در سال های اخیر تلاش می کنند تا با زیر سئوال بردن دست آوردهای علمی و فناوری انقلاب اسلامی، ناامیدی را در جامعه القا کنند و این برنامه های فرهنگی می توانند توطئه شوم دشمنان را خنثی کند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان افزود: رویه حاضر در رسانه‌های منافقین و معاند نشان می‌دهد که برنامه‌ریزی‌های آنها برای توطئه شوم ایجاد اغتشاش از پیش طراحی شده اما مردم با بصیرت ایران اسلامی با حضور در راهپیمایی 13 آبان‌ماه این نقشه پلید را برملا کردند.

انتهای پیام
captcha