نشست ستاد گرامیداشت هفته بسیج در ایلام برگزار شد
کد خبر: 4099783
تاریخ انتشار : ۲۴ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۹

نشست ستاد گرامیداشت هفته بسیج در ایلام برگزار شد

نشست اعضای ستاد گرامیداشت هفته بسیج با حضور نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه ایلام در دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان برگزار شد.

کریمی تباربه گزارش ایکنا، از ایلام، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین الله‌نور کریمی‌تبار، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه ایلام، صبح امروز،۲۴ آبان در نشست اعضای ستاد گرامیداشت هفته بسیج که در دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان برگزار شد، اظهار کرد: خدمات بسیج در طول عمر با برکت انقلاب اسلامی بسیار درخشان است و اگر برخی افراد به بسیج توهین می‌کنند از روی بی‌اطلاعی از جایگاه بسیج و نقش‌آفرینی این شجره‌ طیبه در سطح ملی و بین‌المللی است.

وی با بیان اینکه تفکر و اخلاص بسیجی باید در سطح جامعه بیشتر ترویج داده شود و پیوند معنوی افراد بسیجی با خداوند و بصیرت تقویت و فراگیر شود، گفت: بسیج در هر بحرانی مثل کرونا، زلزله، سیل و آبرسانی در کنار دولت حضور دارد و بیان عملکرد بسیج در همه حوزه‌ها از جمله نقش بسیج در دفاع مقدس و دانشگاه‌ها باید بیشتر بیان شود.

امام جمعه ایلام تأکید کرد: باید در هفته بسیج نقش این شجره طیبه بیشتر تبیین شود و تلاش کنیم تفکر بسیجی در سطح جامعه فراگیر شود و تحقق فرامین مقام معظم رهبری در عرصه‌های مختلف از دیگر اولویت‌های بسیج است.

سردار جمال شاکرمی، فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام نیز در این جلسه اظهار کرد: تفکر بسیجی عامل فرسودگی و عقب نشینی دشمنان نظام و انقلاب اسلامی شده و این تفکر فرمول حل تمامی مشکلات جامعه است.

وی با تأکید بر اینکه بسیج فرشته نجات مردم در مقابل هر سختی و غلبه بر غیرممکن‌ها است و این گفتمان در بسیاری از کشورها تکثیر یافته است، تصریح کرد: امسال در هفته بسیج ۱۴۱ عنوان با 2000 برنامه از جمله تجمع بزرگ بسیجیان، برنامه ورزش همگانی، حضور در نماز جمعه، برگزاری جلسات همه اقشار در همه صنف‌ها برگزار خواهد شد.

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام محرومیت زدایی و آبادانی مناطق محروم استان را از جمله فعالیت‌های بسیج بیان کرد و گفت: ۵۰۵ میلیارد برای جهاد آبرسانی در استان اختصاص یافته و ۱۲۸ روستا از نعمت آب آشامیدنی برخوردار خواهند شد.

شاکرمی از تشکیل ۹ قرارگاه جهاد تبیین در بسیج استان خبر داد و گفت: ۱۲۰ هزار نفر در بین همه اقشار برای حضور در برنامه‌های جهاد تبیین پیش‌بینی شده است.

انتهای پیام
captcha