برگزاری جشنواره «نماز، پلی به آسمان» در خراسان شمالی
کد خبر: 4100135
تاریخ انتشار : ۲۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۲

برگزاری جشنواره «نماز، پلی به آسمان» در خراسان شمالی

مدیر ستاد اقامه نماز خراسان شمالی از برگزاری جشنواره دانش آموزی «نماز، پلی به آسمان» در 7 شهرستان‌ استان خبرداد.

جشنواره «نماز، پلی به آسمان» در خراسان شمالیحجت‌الاسلام احمدی فرد، مدیر ستاد اقامه نماز خراسان شمالی، در گفت‌وگو با ایکنا، با اشاره به اینکه جشنواره استانی «نماز، پلی به آسمان» در تمام مقاطع تحصیلی ابتدایی، متوسطه اول و دوم با همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و با همکاری ستاد اقامه نماز آموزش و پرورش استان برگزار می‌شود، اظهار کرد: این جشنواره در راستای توسعه و ترویج فرهنگ نماز در 7 رشته هنری و در 7 شهرستان استان برگزار می‌شود.

وی در رابطه رشته‌های این جشنواره بیان کرد: مسابقه سرود در شیروان، نقاشی در فاروج، شعر در اسفراین، خوشنویسی در مانه و سملقان، دلنوشته ادبی در راز و جرگلان، قصه‌گویی در گرمه و مسابقه اذان در جاجرم برگزار می‌شود.

احمدی‌فرد با تأکید براینکه جشنواره مذکور از 10 آبان ماه آغاز شده است، تصریح کرد: علاقه‌مندان می‌توانند تا 10 آذرماه نیز آثار خود را ارائه دهند.

وی در پایان با بیان اینکه به نفرات برتر در هر رشته هدایایی اهدا خواهد شد، اظهار کرد: علاقمندان می‌توانند برای شرکت در این جشنواره بر اساس رشته‌های اعلام شده به ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان‌های محل سکونت خود مراجعه کنند.

انتهای پیام
captcha