برنامه‌های هفته بسیج در مازندران اعلام شد
کد خبر: 4100191
تاریخ انتشار : ۲۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۳

برنامه‌های هفته بسیج در مازندران اعلام شد

فرمانده سپاه کربلا مازندران با بیان اینکه ۵۷ عنوان برنامه به‌مناسبت هفته بسیج در این استان برگزار می‌شود، گفت: برگزاری اردوی راهیان نور، برپایی نمایشگاه‌های اقتصاد مقاومتی، کارگاه آموزشی و توجیهی رده‌های بسیج کارکنان ادارات، برپایی نمایشگاه نسل سلیمانی و... از جمله برنامه‌های هفته بزرگداشت بسیج است.

سردار سیاوش مسلمی، فرمانده سپاه کربلا مازندرانبه گزارش ایکنا از مازندران، سردار سیاوش مسلمی، فرمانده سپاه کربلا مازندران، ‌۲۵ آبان در نشست خبری تشریح برنامه‌های هفته بسیج در این استان،‌ بیان کرد: شعار هفته بسیج امسال «بسیج خدمتگزار ملت ایران» اعلام شده است و بنا به فرموده مقام معظم رهبری بسیج قدرت نرم نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

وی با بیان اینکه دشمنان انقلاب از قدرت نرم بسیج بیمناک هستند و سران استکبار به این قدرت معترف هستند، افزود: همان‌طور که امام راحل فرمودند بسیج لشکر مخلص خداست؛ به‌واسطه عملکرد بسیج و ایثار و خلوص و شهادت‌طلبی بسیجیان فتنه‌های دشمنان انقلاب خنثی شده است.

فرمانده سپاه کربلا مازندران با اشاره به اغتشاشات اخیر در کشور، بسیج را حافظ امنیت عمومی جامعه دانست و گفت: بسیج توفیقات بسیاری در عرصه‌های فرهنگ، اقتصاد، دفاع و... داشته است؛ برخی از افراد متأسفانه بسیجی بودن را به داشتن کارت عضویت و پرونده بسیجی  خلاصه می‌دانند، اما ما افرادی که در راستای تفکر امامین انقلاب اسلامی گام برمی‌دارند را بسیجی می‌دانیم.

وی با اشاره به فعالیت‌های بسیج در عرصه‌های دانش‌آموزی و دانشجویی بیان کرد: امام راحل در دوم آذر سال 68 فرمودند که بزرگترین ساده‌اندیشی این است که تصور کنیم جهانخواران از ما و اسلام عزیز دست برداشتند، لحظه‌ای نباید از کینه و مکر دشمنان غافل شد.

سردار مسلمی با اشاره به اقدامات بسیج در مهار کرونا و فلج اطفال، گفت: هرجا بسیج و ظرفیت عظیم مردم که تحت عنوان بسیجی در عرصه‌های مختلف ورود کرده است، پیروزی‌ها و موفقیت‌های بی‌شماری کام ملت ایران اسلامی را شیرین کرده است.

سردار مسلمی با بیان اینکه برخی امروز به بهانه زدن کرامت زن و حجاب به دنبال فتنه‌افکنی هستند، ادامه داد: در طول تاریخ زنان ایران اسلامی نقش‌آفرین بوده و هستند و نمونه این نقش‌آفرینی‌ها را در دوران دفاع مقدس به شایستگی مشاهده کردیم. خدمت‌رسانی، امیدآفرینی به‌وجود می‌آورد، آنچه دشمن دنبال آن است ایجاد یأس و ناامیدی است که با خدمت‌رسانی به موقع به مردم، این توطئه‌ها خنثی می‌شود.

فرمانده سپاه کربلا مازندران با اشاره به برگزاری 57 عنوان برنامه همزمان با هفته بسیج در این استان گفت: برگزاری اردوی راهیان نور، راهیان بهشت «زیارت اهل قبور» و اردوهای راهیان پیشرفت «بازدید از مراکز تولیدی»، برپایی نمایشگاه‌های اقتصاد مقاومتی، کارگاه آموزشی و توجیهی رده‌های بسیج کارکنان ادارات، اردوی یاوران ولایت، نشست بصیرتی، برپایی نمایشگاه نسل سلیمانی، همایش یاد یاران، یادواره شهدای رسانه، تجمع دانشجویان، افتتاح رزمایش جهادگران فاطمی، عهدی با شهدا، تکریم خانواده‌های معظم شهدا، افتتاح پروژه‌های محرومیت‌زدایی، سخنرانی فرماندهان نواحی در خطبه‌های نماز جمعه، رزمایش سفیران مهر، اردوی‌های جهادی دامپزشکی و کشاورزی، توزیع بسته‌های معیشتی و... از جمله برنامه‌های هفته بزرگداشت بسیج است.

انتهای پیام
captcha