رویکردهای بومی و منطقه‌ای در سند راهبری اقامه نماز مد نظر قرار گیرد
کد خبر: 4100243
تاریخ انتشار : ۲۵ آبان ۱۴۰۱ - ۲۳:۲۶

رویکردهای بومی و منطقه‌ای در سند راهبری اقامه نماز مد نظر قرار گیرد

استاندار کردستان به تدوین سند راهبردی اقامه نماز استان اشاره و ضمن یادآوری برخی نواقص این سند گفت: در تدوین این سند باید مسائل و رویکردهای بومی و منطقه‌ای استان را مد نظر قرار داد و سهم و نقش هر دستگاه‌ها در این سند با دقت تعیین و گنجانده شود.

نشست ستاد اقامه نماز استان کردستان

به گزارش ایکنا از کردستان، اسماعیل زارعی‌کوشا، استاندار کردستان امروز، ۲۵ آبان‌ماه در نشست ستاد اقامه نماز استان کردستان با بیان اينکه ستاد اقامه نماز و مباحث مرتبط با این بخش دارای اهمیت فراوان است، گفت: همه باید تلاش کنیم تا ترویج نماز در همه سطوح گسترش پیدا کند و با بهره‌گیری از ظرفیت‌های رسانه‌ای به اعتلای این فریضه مهم الهی کمک کنیم.

وی به دو دستور کار مهم ستاد اقامه نماز شامل برگزاری جشنواره «فجر تا فجر» ویژه ترویج نماز و سند راهبردی اقامه نماز استان کردستان اشاره کرد و افزود: برگزاری جشنواره‌هایی از این دست و تولیدات فرهنگی مرتبط با این حوزه تا حدود زیادی می‌تواند در گسترش و اهمیت نماز و به اعتلای معنوی جامعه کمک کند.

استاندار کردستان بیان کرد: صدا و سیما و دیگر رسانه‌های جمعی و دستگاه‌های دارای مسئولیت در برگزاری جشنواره فجر تا فجر توانمندی‌های خود را بکار بگیرند و در این مسیر نباید از ظرفیت‌های دانشگاه‌ها، تشکل‌های غیر دولتی و افراد دغدغه‌مند برای بهتر برگزار شدن جشنواره غافل بود.

وی به تدوین سند راهبردی اقامه نماز استان اشاره و ضمن یادآوری برخی نواقص این سند یادآور شد: در تدوین این سند باید مسائل و رویکردهای بومی و منطقه ای استان را مد نطر قرار داد و سهم و نقش هر دستگاه‌ها در این سند با دقت تعیین و گنجانده شود.

انتهای پیام
captcha