هدف اصلی استکبار، دشمنی با اسلام است
کد خبر: 4100325
تاریخ انتشار : ۲۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۶

هدف اصلی استکبار، دشمنی با اسلام است

فرمانده سپاه اهر دشمنی با اسلام را هدف اصلی استکبار جهانی در فتنه ها و اغتشاشات اخیر عنوان کرد و گفت: دشمنان با آتش زدن قرآن، مسجد، اهانت به پرچم اباعبدالله حسین(ع) و مقدسات اسلامی نشان دادند که با اسلام و دین مخالفت و دشمنی دارند.

سرهنگ پاسدار سیفی، فرمانده سپاه اهرسرهنگ پاسدار حسن سیفی، فرمانده سپاه اهر، در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان شرقی، دشمنی با اسلام را هدف اصلی استکبار جهانی در فتنه ها و اغتشاشات اخیر عنوان کرد و گفت: دشمنان با آتش زدن قرآن، مسجد، اهانت به پرچم اباعبدالله حسین(ع) و مقدسات اسلامی نشان دادند که با اسلام و دین مخالفت و دشمنی دارند.

وی افزود: در حوادث اخیر دشمنان نشان دادند که فراتر از نظام و انقلاب اسلامی، اسلام را نشانه رفته‌اند و وظیفه و تکلیف شرعی همه ماست با حضور در صحنه از آرمان‌ها و دستاوردهای انقلاب، نظام و اسلام دفاع کنیم.

وی گفت: مردم همیشه در صحنه شهرستان اهر در جریانات اخیر با درایت و تیزهوشی مرز بین اعتراض و اغتشاش را به درستی تشخیص و در این قضیه ها به دشمنان جواب محکم نه دادند و در این میان اگرهم اعتراضی باشد از طریق مراحل قانونی باید پیگیر شویم.

سرهنگ پاسدار سیفی در ادامه جوانان را آینده سازان و حافظان اصلی نظام و انقلاب برشمرد و گفت: متاسفانه برخی جوانان در جریانات اخیر فریب دشمنان را خورده و در کنار اغتشاشگران در صحنه حضور داشتند که لازم است بدانیم این جوانان فرزندان نظام و انقلاب هستند و وظیفه ما است نسبت به آگاه سازی و روشنگری آنها وارد عمل شویم.

وی همچنین افزود: در اغتشاشات اخیر برخی دیگر از افراد جامعه نیز تحت حمایت بیگانگان به عنوان پیاده نظام دشمنان وارد عمل شدند که راه این افراد از صف مردم عادی جدا می باشد.

فرمانده سپاه اهر با اشاره به منویات مقام معظم رهبری در بحث جهاد تبیین گفت: از مسئولان و صاحب نظران انتظار داریم بحث جهاد تبیین را در معابر، خیابان، مدارس، دانشگاه ها و… بین جوانان و نوجوانان بازگو کننذ.

وی گفت: به مناسبت گرامیداشت هفته‌ بسیج هم زمان با سراسر کشور اجتماع پرشور بسیجیان در قالب اجتماع بزرگ "شکوه اقتدار" در اهر برگزار و بسیجیان این شهرستان نیز همگام با بسیجیان سراسر کشور با رهبر معظم انقلاب اسلامی به‌صورت ویدئو کنفرانس دیدار خواهند نمود.

فرمانده سپاه ناحیه اهر از برنامه های دیگر هفته بسیج را دیدار با خانواده‌های شهدا، افتتاح چند طرح حوزه آموزش و پرورش، نشست‌های بصیرتی و روشن‌گری، یادواره شهدا، و…. عنوان کرد.

انتهای پیام
captcha