نماینده ولی‌فقیه در خوزستان از مجروحان حادثه ایذه عیادت کرد
کد خبر: 4100460
تاریخ انتشار : ۲۷ آبان ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۴

نماینده ولی‌فقیه در خوزستان از مجروحان حادثه ایذه عیادت کرد

نماینده ولی‌فقیه در استان خوزستان با حضور در بیمارستان‌های محل بستری مجروحین حادثه تروریستی ایذه از آنها عیادت کرد.

عیادت نماینده ولی فقیه در خوزستان از مجروحان حادثه تروریستی ایذهبه گزارش ایکنا از خوزستان، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدعبدالنبی موسوی‌فرد، نماینده ولی‌فقیه در استان خوزستان با حضور در بیمارستان‌های محل بستری مجروحین حادثه تروریستی ایذه از آنها عیادت کرد.

وی ضمن عیادت و تفقد از وضعیت جسمی و روحی و آرزوی سلامتی و بهبودی از خداوند متعال برای آنها، بر رسیدگی ویژه این مجروحین تأکید کرد.

موسوی‌فرد با خانواده‌ها و همراهان مجروحین حادثه تروریستی شهرستان ایذه نیز گفت‌وگو کرد و ضمن دلجویی و اشاره به رسیدگی نسبت به عزیزان آنها، به برخورد قاطع و سخت با مسببین این اتفاق اشاره کرد.

وی در حاشیه این عیادت، در جمع خبرنگاران با اشاره به حادثه تروریستی در شهرستان ایذه، گفت: این حادثه همه ما را متأثر کرد و بار دیگر به همه ملت ایران، خوزستان، مردم ولایتمدار ایذه و به ویژه خانواده داغدار شهدا و مجروحین تسلیت عرض می‌کنم. الحمدالله کادر درمان بیمارستان‌ها مراقبت‌های ویژه‌ای انجام داده‌اند و براساس گزارش اعلام شده در وضعیت مساعدی قرار دارند.

موسوی‌فرد ادامه داد: دشمنان ۴۳ سال است که هر کاری از دستشان برمی آمد، انجام دادند و بنا به تعبیر رهبرمعظم انقلاب اگر کاری را انجام نداده‌اند از دستشان برنمی‌آمد. 

نماینده ولی‌فقیه در خوزستان با بیان اینکه مردم در صحنه هستند، عنوان کرد: مطالبه جدی همه مردم عزیز، برخورد قاطع با اغتشاشگران به ویژه جنایتکاران و قاتلین است.

گفتنی است، در عیادت نماینده ولی‌فقیه در خوزستان از بیمارستان‌های محل بستری مجروحین حادثه تروریستی ایذه، رئیس نهاد نهایندگی مقام رهبری در دانشگاه‌های خوزستان، جمعی از معاونین دانشگاه علوم پزشکی اهواز و بیمارستان های مربوطه نیز حضور داشتند.

انتهای پیام
captcha