بسترسازی برای ایجاد تمدن نوین اسلامی براساس بصیرت‌افزایی
کد خبر: 4100727
تاریخ انتشار : ۲۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۵
فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان‌جنوبی مطرح کرد

بسترسازی برای ایجاد تمدن نوین اسلامی براساس بصیرت‌افزایی

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان‌جنوبی گفت: امیدواریم در گام دوم انقلاب هر چه سریعتر بستری برای ایجاد تمدن نوین اسلامی فراهم و در راستای بسط حاکمیت اسلامی گام مؤثر برداریم که در این راستا به توصیه رهبر معظم انقلاب اسلامی سه عنصر بصیرت، اخلاص و عمل به هنگام را سرلوحه امور قرار داده‌ایم.

سردار محمدرضا مهدوی، فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان‌جنوبیبه گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی، سردار محمدرضا مهدوی، فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان‌جنوبی، امروز، ۲۸ آبان‌ماه در دیدار دست‌اندرکاران و اعضای ستاد بزرگداشت هفته بسیج با نماینده ولی فقیه در استان با گرامیداشت یاد شهدای امنیت و شهدای مظلوم بسیج، اظهار کرد: ما امروز در تقابل دو فرایند جهانی هستیم؛ یک سو فرایند ارزش‌های اسلامی که منادی و پرچمدار عدالت، معنویت، اخلاق، کرامت انسانی است و برای دفاع از محرومین و مستضعفان جهان قدرت‌سازی می‌کند. در مقابل این امر، فرایند ارزش‌های آمریکایی که در برابر عدالت می‌ایستد و مروج نابرابری و تحقیر ملت‌ها و اشاعه‌دهنده ابتذال اخلاقی و پوچ‌گرایی و بی‌هویت انسان‌ها و ملت‌هاست، فعالیت دارد.

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان‌جنوبی بیان کرد: امسال در حالی به استقبال چهل‌وسومین سالگرد تشکیل بسیج مستضعفین می‌رویم که دشمن مستأصل که در هیچ عرصه‌ای توان مقابله با جمهوری اسلامی ایران را نداشته به تزویر روی آورده و با جنگ احزاب و تمامی قوا درصدد اخلال در حوزه داخلی کشور است.

وی با اشاره به نقش بسیج در عرصه جهاد تبیین و جنگ نرم تصریح کرد: امسال به‌مناسبت چهل‌وسومین سالروز تشکیل بسیج ۴۳ عنوان برنامه محوری در قالب 2500 برنامه در سراسر استان اجرا می‌شود.

مهدوی ادامه داد: اکنون در گام دوم انقلاب و در راستای فرایند بزرگ جهانی با دستاوردهای بزرگ و خیرکننده توسط فرزندان انقلابی ایران قوی در عرصه‌های علمی، فرهنگی، اقتصادی و زیرساخت‌های اساسی با پیشرفت قابل ملاحظه‌ای مواجه هستیم که این روند دشمن را به وحشت انداخته و محیط منازعه را پیچیده‌تر، متنوع‌تر و ابعاد تقابل را گسترده‌تر کرده است.

وی افزود: ما تجربه کرده‌ایم که همواره در سختی‌ها و ناملایمات رشد کرده‌ایم؛ کشور را به استقلال رسانده و همچنان با حرکت رو به جلو می‌رویم تا ایران اسلامی را روز به روز قوی‌تر کنیم.

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان‌جنوبی ادامه داد: امیدواریم در گام دوم انقلاب هر چه سریعتر بستری برای ایجاد تمدن نوین اسلامی فراهم و در راستای بسط حاکمیت اسلامی گام مؤثر برداریم که در این راستا به توصیه رهبر معظم انقلاب اسلامی سه عنصر بصیرت، اخلاص و عمل به هنگام را سرلوحه امور قرار داده‌ایم.

 مهدوی با بیان اینکه در راستای پیش برندگی انقلاب اسلامی با تمام توان تلاش خواهیم کرد، اظهار کرد: امروز بسیج در عرصه‌های مختلف اجتماعی فعال و نقش مؤثری را ایفا می‌کند و در مورد درخواست مردم و بسیجیان برای برخورد قاطع با اغتشاشگران به سمتی حرکت می‌کنیم که پاسخ کوبنده‌ای به مزدوران داخلی و ایادی استکبار در کف خیابان‌ها دهیم.

وی یادآور شد: بسیج در عرصه‌های کمک به آموزش عالی بسیجیان، دستگیری از نیازمندان با ارائه خدمات پزشکی در مناطق محروم و دورافتاده، محرومیت‌زدایی، علمی و دانش‌بنیان‌ها و اتصال آن‌ها به مراکز تولیدی و صنعتی، عرصه فرهنگی، عرصه اقتصادی و پیشرفت در تولیدات دفاعی همواره برای پیشرفت ایران اسلامی گام برداشته است.

 فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان‌جنوبی با اشاره به حوادث اخیر در کشور تصریح کرد: در این حوادث، خون بسیجیان مظلومانه بر زمین ریخته می‌شود و با توجه به آیه «وَمَكَرُوا وَمَكَرَ اللَّهُ وَاللَّهُ خَيْرُ الْمَاكِرِينَ؛ و دشمنان مكر ورزيدند و خدا در پاسخشان مكر در ميان آورد و خداوند بهترين مكرانگيزان است»؛ تزویر دشمنان نابود خواهد شد.

انتهای پیام
captcha