خودباوری رمز موفقیت گروه‌های جهادی است
کد خبر: 4100873
تاریخ انتشار : ۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۰۸:۰۱

خودباوری رمز موفقیت گروه‌های جهادی است

استاندار سمنان خودباوری و اعتماد به نفس، بهره‌گیری از امکانات و ظرفیت‌های داخلی را رمز موفقیت گروه‌های جهادی برشمرد.

خود باوری، رمز موفقیت گروه‌های جهادی است

به گزارش ایکنا از سمنان، سیدمحمدرضا هاشمی، استاندار سمنان، عصر روز گذشته، 28 آبان در حاشیه رزمایش «جهادگران فاطمی 2» با بیان اینکه تفکر بسیجی امروز ‌راهگشا‌ است، گفت: امروز به برکت توجه به فرهنگ جهاد، ایثار و بسیج و بسیجی، در حوزه‌های مختلف اقتصادی، عمرانی، نظامی، پزشکی، اجتماعی به موفقیت‌های مطلوب دست یافتیم.

وی ادامه داد: باید در تمامی حوزه‌ها همچنان از فرهنگ بسیجی به خوبی بهره ببریم، که در این راستا برای توجه به مناطق محروم در کشور اقدامات خاص صورت می‌گیرد.

استاندار سمنان با اشاره به اینکه توکل به خداوند متعال رمز موفقیت گروه‌های جهادی در راستای‌ محرومیت زدایی است، اظهار کرد: خودباوری و اعتماد به نفس، بهره‌گیری از امکانات و ظرفیت‌های داخلی و حرکت به سمت علم و دانش، از دیگر رمزهای موفقیت در بحث اقدامات گروه‌های جهادی است.

به گفته هاشمی حفظ وحدت، همدلی، صمیمیت و ولایتمداری، تأثیر زیادی در دستیابی به موفقیت دارد که مقابله با اشرافی‌گری، بیکاری و مقابله با فتنه‌ها از جمله ویژگی‌های مدیریت جهادی است.

وی با تأکید بر اینکه مردم استان سمنان مردمی بصیر، آگاه و ولایتمدار بوده و در تمامی برهه‌های مختلف پشتیبان انقلاب بودند یادآور شد: خودباوری از جمله ویژگی‌هایی است که بسیجیان از آن بهره می‌برند و به برکت ظرفیت‌های داخلی در حوزه‌های مختلف پیشرفت کرده و در صحنه‌ها حضور دارند.

انتهای پیام
captcha