دوره‌های آموزشی قرآن در دانشگاه علوم‌پزشکی یزد برگزار می‌شود
کد خبر: 4100945
تاریخ انتشار : ۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۷

دوره‌های آموزشی قرآن در دانشگاه علوم‌پزشکی یزد برگزار می‌شود

کارشناس قرآن و عترت معاونت فرهنگی دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی یزد از برگزاری دوره‌های آموزشی قرآن کریم ویژه دانشجویان، اساتید و کارکنان این دانشگاه خبر داد.

فرزانه‌السادات طباطبایی، کارشناس قرآن و عترت دانشگاه علوم پزشکی یزدفرزانه‌السادات طباطبایی، کارشناس قرآن و عترت معاونت فرهنگی دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی یزد در گفت‌وگو با ایکنا از یزد، اظهار کرد: واحد قرآن و عترت دانشگاه علوم پزشکی یزد هرساله دوره‌های آموزشی قرآن کریم را برگزار می‌کند که هم اکنون ثبت‌نام این دوره‌ها آغاز شده است.

وی افزود: این دوره‌های آموزشی شامل قرائت و حفظ قرآن کریم، تدبر در قرآن کریم، آشنایی با نهج‌البلاغه و آشنایی با صحیفه سجادیه است.

طباطبایی با بیان اینکه دانشجویان و اساتید و کارمندان دانشگاه علوم پزشکی یزد می‌توانند در این دوره‌ها ثبت‌نام کنند‌، پایان آذرماه را مهلت ثبت‌نام در این دوره‌ها اعلام کرد.

کارشناس قرآن و عترت معاونت فرهنگی دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی یزد گفت: در پایان دوره هم امتیاز آموزشی جهت اساتید و کارمندان در نظر گرفته شده و گواهی پایان دوره به دانشجویان اعطا می‌شود.

وی بیان کرد: علاقه‌مندان به شرکت در این دوره‌ها می‌توانند با شماره ۰۳۵۳۶۲۳۸۷۱۹ تماس گرفته و با بیان علاقه‌مندی در دوره مربوطه ثبت‌نام به عمل آورند.

انتهای پیام
captcha