نشست ستاد بزرگداشت دهه بصیرت استان مازندران برگزار شد
کد خبر: 4101079
تاریخ انتشار : ۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۰

نشست ستاد بزرگداشت دهه بصیرت استان مازندران برگزار شد

نشست ستاد بزرگداشت دهه بصیرت استان مازندران با حضور آیت الله محمدباقر محمدی لائینی، نماینده ولی فقیه در مازندران برگزار شد.

به گزارش ایکنا از مازندران، نشست ستاد بزرگداشت دهه بصیرت استان مازندران، با حضور آیت الله  محمدباقر محمدی لائینی، نماینده ولی فقیه ۲۹آبان در مازندران برگزار شد.

وی در این نشست گفت: این نشست را فرصتی برای گفت‌گو و تصمیم‌گیری‌های درست و فرصتی برای انجام مقدمات گرامیداشت حماسه ۹دی می دانم و امیدواریم که کمیته‌های پنج‌گانه در کنار تشکیل کمیته بانوان با هم‌اندیشی طرح‌های خوبی را ارائه و پیاده کنند‌.

آیت الله محمدی لائینی تصریح کرد: از ۹دی تا ۱۹ دی چند یوم الله و همچنین یوم الشیطان هم چون سالروز کشف حجاب در پیش است و فرصتی برای بنیان‌گذاری جریان حمایت از حجاب هم چون جریان کشف حجاب در ایران است.

نماینده ولی فقیه درمازندران با اریه این مطلب که ۹۰درصد بانوان ایران اسلامی باغیرت، اهل حجاب و عفیف هستند، باید در زمینه بنای شومی که بنیانگذاری جریان کشف حجاب انجام داد جهاد تبیین صورت بگیرد. یادآور شد: امروز هم شلوغ‌بازی‌های منافقانه پیچیده‌ای را شاهد هستیم که البته به لطف خدا بساط شرارت جمع خواهد شد و هم از آن طرف در خلال شلوغ‌بازی‌ها به نعمت‌هایی هم چون هوشیاری، بصیرت و همراهی نکردن مردم پی می‌بریم.

وی با تاکید بر حضور حماسه ساز مردم شیراز و مشهد در تشییع پیکر شهدا  اظهار کرد:  باید به اهمیت این حبل الله بیشتر واقف شویم از آن طرف تعداد اشرار بسیار کم است، مزدوران و خائنین با کارهای اشتباه و تصمیم های اشتباه که هنوز جریان خانم مهسا امینی مشخص نشده اقدام به ابلاغ بیانیه علیه نیروهای انتظامی کردند.

آیت الله محمدی لائینی اذعان داشت: شیوه‌های امروز دشمن شیوه‌های کهنه است، شیوه‌های منافقان از گذشته بوده و ادامه دارد، همان شیوه کشته‌سازی و انداختن به گردن طرف مقابل در دوران بنی امیه و عمروعاص بوده است.

نماینده ولی فقیه درمازندران خاطرنشان کرد: امروز دشمن خون بهایی را مطالبه می کند که خود کشته و این شیوه منافقان است منتها عقل و منطق این دوره خیلی بیشتر است، ما با عنایت خداوند و امام زمان (عج) پیشرفت می‌کنیم، عوامل دشمن و مزدوران داخلی خودشان شرایط اقتصادی ایران اسلامی را به این روز انداخته‌اند اما این مردم می‌ایستند و حماسه می‌آفرینند.

انتهای پیام
captcha