آغاز ثبت‌نام شانزدهمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم جامعه کار و تلاش
کد خبر: 4101200
تاریخ انتشار : ۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۲

آغاز ثبت‌نام شانزدهمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم جامعه کار و تلاش

مدیراجتماعی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل از آغاز ثبت‌نام شانزدهمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم جامعه کار و تلاش خبر داد.

مسابقات سراسری قرآن کریم جامعه کار و تلاشبه گزارش ایکنا از اردبیل، علی مهری، مدیر اجتماعی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل، ۳۰ آبان‌ماه، در جلسه هماهنگی ثبت‌نام شانزدهمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم جامعه کار و تلاش استان اردبیل اظهار کرد: کارگران دارای قرارداد کاری مشمول قانون کار و خانواده‌های آن‌ها که شامل همسر و فرزندان(متولدین بعد از یک فروردین ۱۳۷۵ و قبل از آخر اسفند ۱۳۸۲) هستند، می‌توانند در این مسابقات شرکت کنند.

وی از حضور نفرات برتر مسابقات در مرحله کشوری خبر داد و افزود: تمامی رشته‌ها در دو بخش آقایان و بانوان برگزار می‌شود که در هر رشته تنها نفر اول به شرط احراز حد نصاب تعیین شده معرفی و به مرحله کشوری راه خواهد یافت.

مهری، قرائت(تحقیق)، حفظ کل، حفظ ۲۰ جزء، حفظ ۱۰ جزء و مفاهیم (جلد بیست و ششم تفسیر نمونه) را از رشته‌های این مسابقات برشمرد و گفت: مهلت ثبت‌نام در این مسابقات از 29 آبان آغاز شده و به مدت 10 روز ادامه دارد.

وی اظهار کرد: به منظور سهولت در ثبت‌نام افراد واجد شرایط در این مسابقات دو روش حضوری و غیر حضوری را برنامه‌ریزی کرده‌ایم و لذا علاقه‌مندان برای ثبت‌نام حضوری باید به ادارات تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان محل اشتغال و برای ثبت‌نام به صورت غیرحضوری باید به سایت این اداره کل به آدرس https://ardabil.mcls.gov.ir/ مراجعه کنند.

انتهای پیام
captcha