نشست «روشنگری جهادتبیین» در خان‌بیین برگزار شد
کد خبر: 4101336
تاریخ انتشار : ۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۵

نشست «روشنگری جهادتبیین» در خان‌بیین برگزار شد

نشست «روشنگری جهادتبیین» با موضوع حوادث اخیر در کشور با حضور امام جمعه شهر خان‌بیین و رؤسای ادارات و نهادها امروز، 30 آبان در شهرداری خان‌ببین برگزار شد.

نشست روشنگری جهاد تبیین در خان بیینبه گزارش ایکنا از گلستان، نشست «روشنگری جهادتبیین» با موضوع حوادث اخیر در کشور با حضور امام جمعه شهر خان‌بیین و رؤسای ادارات و نهادها امروز، 30 آبان در شهرداری خان‌ببین برگزار شد.

امام جمعه شهرخان‌ببین و بخش فندرسک ضمن عرض تبریک به‌ مناسبت گرامیداشت هفته بسیج با اشاره به شاخص‌های یک بسیجی که برگرفته از مضامین و فرمایشات مقام معظم رهبری است، گفت: کسی که برای استقلال و هویت ملت خود ارزش قائل باشد بسیجی است.

حجت‌الاسلام بهرامی ادامه داد: با وجود برخی مشکلات انقلاب اسلامی پیشتاز و با قدرت به سوی آینده در حرکت است و طبق فرموده رهبر معظم انقلاب بدانید این انقلاب تا آخر هست و به مهدویت وصل خواهد شد و هرکس پیاده شود باخته است.

امام جمعه شهرخان‌ببین و بخش فندرسک  تصریح کرد: دشمنی‌ دشمنان نیز از روز اول شروع شد و در این راه از همه جهات حمله کردند. دشمن می‌خواهد، دین، معارف و آموزه‌های حیات بخش اسلام را از مردم به‌ویژه جوانان بگیرد و ذهن آنها را مشوش و آنها را از دین جدا کند. دشمن در طول این ۴۳ سال علیه همه ارکان اسلام و انقلاب تبلیغات کرده و در کنار آن، از تحریم و محاصره و جنگ نظامی نیز دریغ نکرده است.

حجت‌الاسلام بهرامی به تأکیدات رهبر معظم انقلاب به تزریق امید به جامعه افزود: تنها راهبرد از بین بردن افسردگی سیاسی، تزریق امید به جامعه است و باید روی آن در کنار جهاد‌تبیین کار شود.

همچنین اسماعیلی، شهردار خان‌ببین در این نشست گفت: هفته مبارک بسیج فرصت مغتنمی است برای بازخوانی مجاهدت‌ها، ایثارها و مقاومت‌های بسیجیان بصیر و آگاه که با از خودگذشتگی خالصانه از این مرزوبوم پاسداری کرده‌اند.

انتهای پیام
captcha