لزوم توجه به نقش تربیتی مربیان آموزشی در بحث ترویج فرهنگ اقامه نماز
کد خبر: 4101750
تاریخ انتشار : ۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۶

لزوم توجه به نقش تربیتی مربیان آموزشی در بحث ترویج فرهنگ اقامه نماز

امام جمعه شهرستان بیله‌سوار به نقش تربیتی مربیان و معاونین پرورشی مدارس در بحث ترویج فرهنگ اقامه نماز جماعت اشاره کرد و خواستار فرهنگ‌سازی شرکت دانش‌آموزان به همراه اولیا و معلمان در نمازجماعت مساجد محلات شد.

جلسه توانمندسازی منابع انسانیبه گزارش ایکنا از اردبیل، حجت‌الاسلام والمسلمین جابر عزیزی، امام جمعه شهرستان بیله‌سوار، دوم آذرماه، در کارگاه توانمندسازی حوزه معاونت پرورشی آموزش و پرورش شهرستان مرزی بیله‌سوار به نقش تربیتی مربیان و معاونین پرورشی مدارس در بحث ترویج فرهنگ اقامه نماز جماعت اشاره کرد و خواستار فرهنگ سازی شرکت دانش‌آموزان به همراه اولیا و معلمان در نمازجماعت مساجد محلات شد.

وی به نقش تربیتی مربیان و معاونین پرورشی مدارس در بحث ترویج فرهنگ اقامه نماز جماعت اشاره کرد و خواستار فرهنگ سازی شرکت دانش آموزان به همراه اولیا و معلمان در نمازجماعت مساجد محلات شد.

عزیزی با اشاره به حوادث و اغتشاشات اخیر کشور و لزوم توجه جدی دست اندرکاران امر در جهت تولید محتواهای فاخر و استفاده از ظرفیت پیام‌رسان‌های داخلی افزود: هم‌اکنون نقش مربیان و معاونین پرورشی در مدارس بیش از پیش احساس می‌شود و باید این قشر زحتمکش در وزارت آموزش و پرورش بصورت جهادی و انقلابی به فرهنگ سازی اقامه نماز با استفاده از ظرفیت پیام رسان شاد اقدام نمایند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان بیله‌سوار در ادامه از اجرای برنامه‌های مختلف ستاد اقامه نماز با همکاری مدیریت آموزش و پرورش بیله سوار در مدارس تقدیر نموده، این برنامه‌ها را مکمل‌های برنامه‌های پرورشی مدارس دانسته و خواستار اجرای برنامه‌های مربوط به اقامه نماز در مدارس روستایی و عشایری منطقه شد.

انتهای پیام
captcha