چهارمحال‌وبختیاری؛ بدون نماینده در بخش آوایی مسابقات سراسری قرآن
کد خبر: 4101755
تاریخ انتشار : ۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۹

چهارمحال‌وبختیاری؛ بدون نماینده در بخش آوایی مسابقات سراسری قرآن

نتایج داوری مرحله مقدماتی چهل‌وپنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در دو بخش بخش آقایان و بانوان از سوی مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه اعلام شد و نام هیچیک از هشت نماینده چهارمحال‌وبختیاری در فهرست راه‌یافتگان به مرحله فینال بخش آوایی قرار ندارد.

داوری مرحله مقدماتی مسابقات قرآن

به گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری، با پایان یافتن مرحله مقدماتی چهل‌وپنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم و داوری آثار تصویری ضبط شده در این مرحله، نتایج داوری در دو بخش بخش آقایان و بانوان از سوی مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه اعلام شد و نام هیچیک هشت نماینده چهارمحال‌وبختیاری در فهرست راه‌یافتگان به مرحله فینال بخش آوایی قرار ندارد.

«عباس اسدی» در رشته قرائت تحقیق، «محمدصادق حیدری» در بخش قرائت ترتیل و «حجت‌الاسلام محمدابراهیم حجت‌پناه» در حفظ کل و «صادق احمدی» در ۲۰ جزء، افراد برگزیده استان بودند که 19 مهرماه آثار آنان جهت داوری در بخش مقدماتی مرحله کشوری ضبط شد.

همچنین تلاوت «سحر میرزاخانی» در رشته قرائت تحقیق، «فاطمه اسدی» در قرائت تحقیق، «معصومه یوسفی» در رشته حفظ کل و «زهرا مداحیان» در رشته حفظ ۲۰ جزء در این مرحله ضبط و به ستاد مسابقات در سازمان اوقاف و امور خیریه ارسال شد که تمامی این آثار در اواخر آبان‌ماه سال جاری به صورت متمرکز در تهران داوری شد و در نهایت، هیچیک از این افراد نمره لازم برای حضور در مرحله نهایی بخش آوایی را کسب نکردند.

پیش از این، «سجاد براتی بنی» و «مریم امیدی»، دعاخوانان ممتاز چهارمحال‌وبختیاری توانسته بودند در جمع راه‌یافتگان به فینال رشته دعاخوانی در بخش نغمات دینی این دوره از مسابقات سراسری قرآن کریم، قرار بگیرند.

مرحله نهایی چهل و پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن در بخش آوایی از ۲۲ دی‌ماه آغاز می‌شود و به مدت یک هفته ادامه خواهد داشت؛ میزبان مرحله نهایی این مسابقات استان خوزستان است.

انتهای پیام
captcha