برگزاری دوره تربیت مربی مهد کودک قرآنی در یزد
کد خبر: 4101803
تاریخ انتشار : ۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۶

برگزاری دوره تربیت مربی مهد کودک قرآنی در یزد

دوره تربیت مربی مهد کودک قرآنی ویژه حافظان قرآن، مربیان و مادران از سوی مؤسسه بوستان قرآن یزد برگزار می‌شود.

دوره تربیت مربی مهدکودک قرآنیبه گزارش ایکنا، دوره تربیت مربی مهد کودک قرآنی ویژه حافظان قرآن و مربیان بانو و مادران در دو سطح مقدماتی و پیشرفته با تدریس مهدی فاضلی، نویسنده، کارشناس تکنولوژی آموزشی و دارنده رتبه اول جشنواره ملی شیوه‌های نوین آموزش قرآن و نماز برگزار می‌شود.

این دوره از سوی مؤسسه بوستان قرآن یزد ویژه بانوان علاقه‌مند با شرایط دارا بودن حداقل 18 سال، علاقه‌مند کار با کودک، دارای سابقه تدریس و علاقه به امر تدریس، تسلط بر تجوید و روخوانی قرآن برپا خواهد شد.

شرکت‌کنندگان در مرحله مقدماتی دوره با سرفصل‌هایی چون الفبای یک دقیقه‌ای، حفظ قرآن با بازی، حفظ موضوعی با اشاره، شهر نماز، خانه نماز و روان‌خوانی با رنگ، قصه و اشاره و در مرحله پیشرفته با سرفصل‌هایی چون آموزش مهارت خودآگاهی و همدلی، ارتباط بین‌فردی، مدیریت استرس، حل مسئله، کودک خلاق و تصمیم‌گیر تشکیل می‌شود.

واجدین شرایط برای دریافت اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام می‌توانند با شماره ۰۹۱۳۵۳۸۸۲۰۰ تماس بگیرند.

همچنین در خبر دیگری از این مؤسسه آمده است؛ کلاس‌های آموزش تلاوت در رشته‌های قرائت تخصصی قرآن، روخوانی و روان‌خوانی، صوت و لحن، تجوید، تحت نظارت امیرعباس مزیدی، مدرس قرآن در حال برگزاری است.

کلاس صوت و لحن، جمعه‌ها از ساعت 15:30 تا 17 و کلاس مداحی، جمعه‌ها از ساعت 17 تا 17:45، کلاس روان‌خوانی قرآنی، شنبه‌ها از ساعت 10 تا 11، دوره حفظ قرآن ویژه دختران و پسران هفت سال به بالا (یک جلسه در هفته) همراه با ارائه نکات اساسی و مهم حفظ و تفسیر قرآن، چهارشنبه‌ها، ساعت 16 و پیگیری آنلاین طی هفته برگزار می‌شود.

همچنین کلاس‌های تقویتی زبان انگلیسی، ریاضی و عربی در پایه‌های هفتم تا نهم با ظرفیت هر کلاس، هشت نفر در طی هفته با شهریه حداقلی برگزار می‌شود.

مؤسسه بوستان قرآن یزد در بلوار جمهوری، نرسیده به دروازه قرآن، کوچه حسینیه صفار قرار دارد. علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره 09107438200 تماس بگیرند.

انتهای پیام
captcha