نونهالان قرآنی لنده‌ای تجلیل شدند
کد خبر: 4101851
تاریخ انتشار : ۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۷

نونهالان قرآنی لنده‌ای تجلیل شدند

به همت گروه جهادی شهید آوینی لنده از ۱۱ نونهال برتر در حوزه قرآن و عترت با همکاری کانون پرورش فکری کودک و نوجوان تجلیل شد.

تجلیل از نونهالان قرآنی

به گزارش ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد، به نقل از روابط عمومی گروه جهادی شهید آوینی شهرستان لنده، به همت گروه جهادی شهید آوینی شهرستان لنده از نونهالان برتر در حوزه قرآن و عترت با همکاری کانون پرورش فکری کودک و نوجوان امروز، دوم آذرماه تجلیل شد.

ایمان محتشم، مسئول گروه جهادی شهید آوینی شهرستان لنده در این مراسم با اشاره به ضرورت ترویج فرهنگ قرآنی در جامعه، گفت: در جامعه کنونی که شاهد افزایش آسیب‌های مختلف اجتماعی هستیم پناه بردن به قرآن می‌تواند راهی برای رهایی از این آسیب‌ها باشد.

وی افزود: ترویج و تعمیق بخشی فرهنگ قرآنی در جامعه یکی از مهم‌ترین ضروریات جامعه است و توجه به تبیین و تفهیم جهاد تبیین از مهمات برتر جامعه است.تربیت نسلی قرآنی در جامعه یکی از وظایف مهم خانواده‌ها و نهادهای مختلف فرهنگی است که می‌تواند باعث بروز استعدادهای بالقوه نونهالان و نوجوانان شود.از همکاری و همراهی خوب کانون پرورش کودک و نوجوان شهرستان لنده در برگزاری این دوره از مسابقات قدردانی می‌کنیم.

انتهای پیام
captcha