فرماندهان نبردها بعد از ناکامی به جنگ رسانه‌ای روی آورده‌اند
کد خبر: 4102012
تاریخ انتشار : ۰۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۳

فرماندهان نبردها بعد از ناکامی به جنگ رسانه‌ای روی آورده‌اند

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: دشمنان به عنوان فرماندهان نبردها بعد از ناکامی در ترفندها به جنگ نرم و رسانه‌ای روی آورده‌اند.

سردار غلامحسین محمدی اصل فرمانده سپاه اردبیلبه گزارش ایکنا از اردبیل، سردار غلامحسین محمدی‌اصل، فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل، سوم آبان‌ماه، در مراسم یادواره شهدای خلخال اظهار کرد: ابزار رسانه در حال حاضر بیشتر از هر نیرو و قدرتی می‌تواند در حفظ امنیت روحی و روانی جامعه سرلوحه فعالیت‌ها باشد و دشمنان به عنوان فرماندهان نبردها بعد از ناکامی در ترفندها به جنگ نرم و رسانه‌ای روی آورده‌اند.

وی بیان کرد: دشمنان با گسترش فعالیت‌های توطئه‌گرانه در فضای مجازی به دنبال نشانه رفتن اعتقادات و باورها بوده‌اند و با صداقت و امانتداری و حفظ امنیت روحی و روانی سرلوحه فعالیت‌های ابزار رسانه‌ای باشند.

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل ادامه داد: بسیج در عرصه‌های مختلف خدمت‌رسانی می‌کند و در شرایطی که بسیج به عنوان پرچمدار اقتصاد مقاومتی در مناطق کم‌برخوردار وارد عمل شده در عرصه خدمتگزاری حاضر شده و خدمت به مردم را در وهله نخست مورد توجه قرار داده‌اند.

محمدی اصل خاطرنشان کرد: خدمت‌رسانی در عرصه‌های مختلف جزو اولویت‌های اساسی است که در این زمینه بسیج استان یک هزار و 630 میلیارد ریال کمک مالی و اعتباری در قالب بسته‌های معیشتی در بین نیازمندان جامعه توزیع کرده و به دنبال خدمت‌رسانی در مناطق کم‌برخوردار است.

وی اظهار کرد: ارائه امکانات و اعتبارات به گروه‌های جهادی و خدمت‌رسانی به مردم و درآمدزایی برای اقشار کم‌برخوردار جامعه جزو اولویت‌های اساسی است و در این زمینه نباید از هیچ تلاشی دریغ شود.

انتهای پیام
captcha