خدمات جهادی پزشکان به نیازمندان ریشه در اعتقادات دینی ما دارد
کد خبر: 4102073
تاریخ انتشار : ۰۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۶

خدمات جهادی پزشکان به نیازمندان ریشه در اعتقادات دینی ما دارد

امام جمعه گرگان خدمات ارزنده پزشکان متخصص و جوان به نیازمندان را ریشه در قرآن و اعتقادات دینی برشمرد وگفت: این اسلام است که ما را به وادی خدمت به بندگان خدا قرار می‌دهد.

بازدید آیت الله نورمفیدی امام جمعه گرگان از قرارگاه جهادی الکفیل در مصلی گرگان

به گزارش ایکنا ازگلستان، به نقل از دفتر نمایندگی ولی فقيه در گلستان آیت‌الله سیدکاظم نورمفیدی، امام جمعه گرگان امروز، ۳ آذر در حاشیه بازدید از اردوی جهادی درمانی قرارگاه جهادی الکفیل(قرارگاه جهادی حاج عبدالله والی) مستقر در مصلی وحدت گرگان خدمات ارزنده پزشکان متخصص و جوان به نیازمندان را ریشه در قرآن و اعتقادات دینی برشمرد وگفت: این اسلام است که ما را به وادی خدمت به بندگان خدا قرار می‌دهد.

نماینده ولی‌فقیه در استان گلستان در ادامه یکی از مهم‌ترین راه‌های تحقق فرموده رهبرمعظم انقلاب مبنی برجهادتبیین را جهادتبیین در میدان عمل برشمرد وگفت: اینکه گروههای جهادی در میدان عمل منشأ خدمات ارزنده و ماندگار برای مردم باشند بهترین پاسخ به آنهایی است که دنبال پیشرفت کشور نیستند و همیشه سنگ‌اندازی می‌نمایند.

امام جمعه گرگان تصریح کرد: وقتی را که انسان در حال خدمت به مردم، مخصوصا نیازمندان قرار می‌گیرد یقینا در پناه خدای متعال است.

نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری از زحمات خیر نیک اندیش قرارگاه جهادی الکفیل و کادر پزشکی و درمانی و دست اندرکاران (گروه جهادی حاج عبدالله والی) در خدمت رسانی به مردم استان در زمینه دندانپزشکی و چشم پزشکی رایگان به محرومین تقدیر و تشکر کرد و اظهارکرد: بنده یقین دارم خداوند هم شاکر خدمات و زحمات خالصانه این عزیزان خواهد بود.

 

انتهای پیام
captcha