جنگ ترکیبی مکمل جنگ اقتصادی و سیاسی است
کد خبر: 4102117
تاریخ انتشار : ۰۳ آذر ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۹
علیرضا تقوی‌نیا اظهار کرد:

جنگ ترکیبی مکمل جنگ اقتصادی و سیاسی است

مشاور جوان استاندار بوشهر گفت: جنگ ترکیبی نظام سلطه مکمل جنگ اقتصادی و سیاسی است، یعنی جبهه دشمنان وارد مقدس‌زدایی و شبهه‌افکنی شده‌اند.

جنگ ترکیبی مکمل جنگ اقتصادی و سیاسی است

به گزارش ایکنا از بوشهر، علیرضا تقوی‌نیا، مشاور جوان استاندار بوشهر، شامگاه ۳ آذرماه، در جلسه هفتگی هیئت مذهبی رایة العباس(ع) محله شهید چمران منطقه ۱ شهر بوشهر، که با موضوع تبیین «چرا امام حسین(ع) تنها ماند؟» اظهار کرد: جنگ ترکیبی نظام سلطه مکمل جنگ اقتصادی و سیاسی است، یعنی جبهه دشمنان وارد مقدس‌زدایی و شبهه‌افکنی شده‌اند.

وی در ادامه با بیان این مطلب که دشمن قلب حقیقت می‌کند، یعنی واقعیات را وارونه جلوه می‌دهد، تصریح کرد: جنگ هویتی و رسانه‌ای و واردات سبک زندگی غربی به کشورهای اسلامی منطقه یکی از دسیسه‌های دشمن و دست‌نشانده‌های حکومت‌های استکباری و طاغوتی است.

تقوی‌نیا گفت: لذا جهاد تبیین فرهنگ‌های صحیح و تولید علم و تکنولوژی و اشتغال نیروهای جوان انقلابی و کارآمد یکی از راه‌های ایمن‌سازی جامعه و خانواده‌ها برای تمدن‌آفرینی است.

جنگ ترکیبی مکمل جنگ اقتصادی و سیاسی است

همچنین مرثیه‌خوانی سید‌حسن هاشمی، ذاکر اهل‌بیت(ع) در وصف حضرت زینب‌کبری(س) و برپایی کرسی تلاوت قرآن کریم و موکب فاطمی به یاد شهدای کربلا از دیگر برنامه‌های این مراسم معنوی بود.

خبرنگار، حامد فکوری

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha