فاز دوم یادمان شهدای گمنام دانشگاه محقق اردبیلی افتتاح شد
کد خبر: 4102637
تاریخ انتشار : ۰۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۸

فاز دوم یادمان شهدای گمنام دانشگاه محقق اردبیلی افتتاح شد

فاز دوم یادمان شهدای گمنام دانشگاه محقق اردبیلی با حضور فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل افتتاح شد.

سردار غلامحسین محمدی اصل فرمانده سپاه اردبیلبه گزارش ایکنا از اردبیل، سردار غلامحسین محمدی‌اصل، فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل، پنجم آذرماه، در مراسم بهره‌برداری از فاز دوم یادمان شهدای گمنام دانشگاه محقق اردبیلی اظهار کرد: اقتدار و عظمت کشورمان در سایه خون پاک شهدای والامقام این مرز و بوم رقم خورده و هویت و هر چه داریم مدیون و مرهون خون شهدای والامقامی هستیم که با گذشت از جان و مال و فرزندان خود درس ایثار و شهادت را نهادینه‌سازی کردند.

وی بیان کرد: اردبیل به عنوان پایتخت حسینیت نقش و جایگاه حائز اهمیتی در حفظ همبستگی و اتحاد مردم ولایتمدار استان دارد که بر هیچ کسی پوشیده نیست و در این زمینه بصیرت و ولایتمداری مردم ایران اسلامی سبب شد تا در اغتشاشات اخیر سیلی محکمی بر دهان یاوه‌گویان زده شود و بار دیگر جایگاه استان دارالارشاد اردبیل با ایجاد کم‌ترین مسائل نشان از شهیدپرور بودن این استان بود.

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل ادامه داد: نقش و اهمیت بسیج بر کسی پوشیده نیست و باید نسبت به ترویج و نهادینه‌سازی فرهنگ بسیج در جامعه اقدامات لازم و اساسی انجام گیرد تا عزت و سربلندی کشور به برکت خون پاک شهدای نظام مقدس جمهوری اسلامی رقم بخورد چرا که در حال حاضر هر چه داریم در سایه خون پاک شهدا به وجود آمده است.

محمدی‌اصل تصریح کرد: حفظ اتحاد نقشه‌های شوم دشمنان را خنثی کرده و اجازه نمی‌دهد تا کوچک‌ترین صدمه‌ای وارد نظام شود و به برکت خون شهدای گمنام وحدت و همدلی در بین تمامی اقشار نظام جمهوری اسلامی به یک اصل اساسی و نهادینه تبدیل شده است.

وی اظهار کرد: رهبری امام راحل و بصیرت مقام معظم رهبری مسیر را برای این انقلاب هموار کرده و در این زمینه نباید از هیچ تلاشی برای ادامه راه شهدای والامقام دریغ کرد.

انتهای پیام
captcha