آغاز مرحله سطح‌بندی پنجمین جشنواره قرآن و عترت(ع) در خراسان شمالی
کد خبر: 4102784
تاریخ انتشار : ۰۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۵

آغاز مرحله سطح‌بندی پنجمین جشنواره قرآن و عترت(ع) در خراسان شمالی

رئیس اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی از آغاز مرحله سطح‌بندی پنجمین جشنواره بین‌المللی قرآن و عترت(ع) حوزه‌های علمیه در استان خبر داد.

قرآنسیدناصر حسینی، رئیس اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی، در گفت‌وگو با ایکنا، با اشاره به اینکه مرحله سطح‌بندی پنجمین جشنواره قرآن و عترت(ع) در استان از اول آذرماه شروع شده است، اظهار کرد: این مرحله تا 7 آذرماه ادامه دارد و شرکت کنندگان پس از قبولی در این مرحله وارد مرحله استانی می‌شوند.

وی با بیان اینکه 160 نفر در این جشنواره از خراسان شمالی شرکت کرده‌اند، ادامه داد: از این تعداد 97 نفر خانم و 47 نفر هستند که مرحله سطح‌بندی به صورت تلفنی و مرحله استانی به صورت حضوری در مرکز استان برگزار می‌شود.

حسینی با بیان‌ اینکه این جشنواره شامل طلاب، فرزندان و همسران طلاب در سطوح مختلف است، تصریح کرد: این جشنواره به‌ صورت بین‌المللی است که مرکز خدمات حوزه‌های علمیه و نهاد‌های حوزوی خراسان شمالی به‌ عنوان پشتیبان و ادارات امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان‌ها بخش اجرایی این جشنواره را برعهده دارند.

رئیس اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی با اشاره به اینکه مسابقات در دو مرحله شامل سطح‌بندی و استانی برگزار می‌شود، گفت: در مرحله سطح‌بندی در رشته‌های حفظ، ترتیل، قرائت قرآن به ‌صورت غیرحضوری توسط داوران استانی از متسابقین در حال برگزاری است و مرحله استانی این جشنواره ۲۴ و ۲۵ آذر ماه برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha