برگزاری جشنواره ملی تئاتر درسی در میناب
کد خبر: 4102971
تاریخ انتشار : ۰۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۷

برگزاری جشنواره ملی تئاتر درسی در میناب

دبیر جشنواره ملی تئاتر درسی دانش‌آموزی از برگزاری دومین دوره این جشنواره در میناب خبر داد و گفت: مهلت ارسال آثار تا 20 دی‌ماه بوده و این جشنواره تا هشتم بهمن با معرفی گروه‌های برتر، به پایان می‌رسد.

جشنواره ملی تئاتر درسی

به گزارش ایکنا از هرمزگان، داریوش فدویان، دبیر جشنواره ملی تئاتر درسی دانش‌آموزی، امروز، 7 آذر، در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: جشنواره ملی تئاتر درسی دانش‌آموزی کشور به میزبانی شهرستان میناب از توابع هرمزگان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه دانش آموزان پایه پنجم و ششم ابتدایی تا بیستم دی‌ماه فرصت دارند آثار خود را به صورت فیلم به نشانی جشنواره در شبکه شاد بنام تئاتر درسی ارسال کنند، تصریح کرد: ۲۰ اثر به مرحله پایانی راه می‌یابد و پس از داوری در روز‌های ششم تا هشتم بهمن با معرفی گروه‌های برتر، این جشنواره به پایان می‌رسد.

دبیر جشنواره ملی تئاتر درسی دانش‌آموزی با بیان اینکه فراخوان این جشنواره در آبان ماه سال جاری در سراسر کشور منتشر شده است، عنوان کرد: هدف از برگزاری این جشنواره جریان‌سازی مفاهیم آموزشی در قالب هنر، برای دانش آموزان است.

یادآور می‌شود؛ جشنواره تئاتر درسی از سال ۸۴ به صورت شهرستانی در میناب، از سال ۸۶ به صورت استانی در هرمزگان و از سال 1400 به صورت ملی برگزار شده است.

انتهای پیام
captcha