همایش «هم عهد با حاج قاسم» در کرمان برگزار شد
کد خبر: 4103265
تاریخ انتشار : ۰۸ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۹

همایش «هم عهد با حاج قاسم» در کرمان برگزار شد

همایش «هم عهد با حاج قاسم» به منظور هم‌افزایی فعالان جهادی با هدف ایجاد جریان‌های مردمی در عملیات حاج قاسم سلیمانی ویژه مسئولان ستادهای مردمی و مبلغین سراسر کشور در کرمان برگزار شد.

همایش هم عهد با حاج قاسم در کرمان

به گزارش ایکنا از کرمان، همایش «هم عهد با حاج قاسم» به منظور هم‌افزایی فعالان جهادی با هدف ایجاد جریان‌های مردمی در عملیات حاج قاسم سلیمانی ویژه مسئولان ستادهای مردمی و مبلغین سراسر کشور امروز، ۸ آذرماه در سازمان تبلیغات اسلامی استان کرمان برگزار شد.

حجت‌الاسلام غلامحسین حقانی، مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان کرمان در حاشیه برگزاری این همایش به خبرنگار ایکنا گفت: یکی از دغدغه‌های جدی در حوزه فرهنگی، اجتماعی و برنامه‌های متعدد، مردمی سازی این برنامه‌ها است زیرا انقلاب اسلامی خود حرکتی مردمی است که توسط مردم ایجاد شد و تداوم دارد.

وی با اشاره به نقش مردم و کارهای مردمی در بحران‌های مختلف گفت: برای ترویج مکتب شهید سلیمانی و برگزاری مراسم سالگرد ایشان نیز تأکید بر مردمی‌سازی برنامه‌ها و مدیریت اجرای آنها توسط مردم است و سازمان تبلیغات به‌عنوان مجموعه‌ای مردم نهاد وظیفه دارد این امر را تسهیل‌گری کند.

حقانی با اشاره به نقش سپاه و جبهه فرهنگی انقلاب در برگزاری برنامه‌ها با رویکرد مردمی، گفت: با توجه به شکل‌گیری ستادهای مردمی برگزاری مراسم سالگرد حاج قاسم در استان‌های مختلف، سازمان تبلیغات اسلامی استان کرمان مأموریت یافت ستادهای مردمی فعالیت‌های مربوط به شهید سلیمانی را در کل کشور شکل دهد.

وی افزود: در سال گذشته ارتباطی بین این ستادها در کشور شکل نگرفت که نقص بزرگی بود به همین دلیل مسئولان ستادهای مردمی هر استان به همراه مبلغین مؤثر به منظور هم‌افزایی، ایده‌پردازی و ارتباط بیشتر در همایش «هم عهد با حاج قاسم» شرکت کردند.

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان تصریح کرد: بررسی تجربیات برگزاری برنامه‌های هفته مقاومت در استان‌های دیگر، ارتباط بیشتر استان‌ها برای برگزاری برنامه‌های بهتر، کمک و تسهیل‌گری برای برگزاری بهتر برنامه‌ها، هم‌افزایی و استفاده از ایده‌های دیگر استان‌ها از جمله موضوعاتی است که در این همایش به آن پرداخته می‌شود.

انتهای پیام
captcha