بهره‌مندی 30 نفر از آموزش‌های مدرسه شبانه‌روزی حفظ مروست
کد خبر: 4103443
تاریخ انتشار : ۰۸ آذر ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۹

بهره‌مندی 30 نفر از آموزش‌های مدرسه شبانه‌روزی حفظ مروست

مدیر مدرسه شبانه‌روزی حفظ قرآن کریم در مروست از بهره‌مندی 30 نفر در سطح کشور از آموزش‌های این مدرسه خبر داد و گفت: در صورتی که مشکل فضای این مدرسه رفع شود، میزبان تعداد بیشتری از علاقه‌مندان خواهیم بود.

مدرسه شبانه‌روزی حفظ مروستفاطمه رحیمی، مدیر مدرسه شبانه‌روزی حفظ قرآن کریم در شهرستان مروست در گفت‌وگو با ایکنا از یزد اظهار کرد: این مدرسه با هدف تربیت نخبگان قرآنی و مبلغان قرآن از مهرماه ۱۴۰۱ راه‌اندازی شده است.

وی با اشاره به استقبال خوب مردم از این مدرسه گفت: تاکنون ۳۰ نفر در این مرکز ثبت‌نام کرده و از آموزش‌ها بهره‌مند می‌شوند.

رحیمی با بیان اینکه اکنون با کمبود فضا مواجه هستیم و به همین دلیل نمی‌توانیم جذب بیشتری داشته باشیم اضافه کرد: این مدرسه در طبقه همکف ساختمانی فعالیت دارد و برای ساخت طبقه دیگری نیز نیاز به هزینه زیادی داریم که از توان این مرکز خارج است و لذا در صورتی که مشکل فضای این مدرسه حل شود، میزبان تعداد بیشتری از علاقه‌مندان خواهیم بود.

مدیر مدرسه شبانه‌روزی حفظ قرآن کریم در شهرستان مروست با بیان اینکه تمام آموزش‌های این مرکز به صورت حضوری و در طی یک یا دو سال ارائه می‌شود اضافه کرد: به غیر از حفظ قرآن، تفسیر، ترجمه، مفاهیم و بحث‌های اخلاقی، احکامی و اعتقادی هم آموزش داده می‌شود.

رحیمی با اشاره به اینکه قرآن آموزان در فاصله سنی ۱۳ تا ۳۰ سال هستند افزود: از تعداد ۳۰ نفر قرآن آموز این مدرسه شبانه‌روزی، ۱۰ نفر خوابگاهی هستند که در این مرکز آموزش می‌بینند. سه نفر از استان‌های تهران، مشهد و یاسوج، همچنین دو نفر از نیجریه و مابقی از شهرستان مروست هستند.

انتهای پیام
captcha