اعلام فراخوان ثبت‌نام جشنواره قرآن و عترت دانشگاهیان در کردستان
کد خبر: 4103477
تاریخ انتشار : ۰۹ آذر ۱۴۰۱ - ۰۸:۲۸

اعلام فراخوان ثبت‌نام جشنواره قرآن و عترت دانشگاهیان در کردستان

مسئول مرکز قرآن و عترت دانشگاه علوم پزشکی کردستان از اعلام فراخوان ثبت‌نام بیست‌و‌هفتمین دوره جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت در دانشگاه علوم پزشکی استان خبر داد.

محمد‌ایرج باقری‌ساوه، مسئول مرکز قرآن و عترت دانشگاه علوم پزشکی کردستان

محمد‌ایرج باقری‌ساوه، مسئول مرکز قرآن و عترت دانشگاه علوم پزشکی کردستان در گفت‌و‌گو با ایکنا از کردستان، گفت: فراخوان ثبت‌نام بیست‌و‌هفتمین جشنواره قرآن و عترت دانشگاهیان از امروز، 9 آذرماه در سطح دانشگاه علوم پزشکی استان کردستان اعلام شد.

وی با اشاره به اینکه این دوره از رقابت‌های قرآنی ویژه دانشجویان، اساتید و کارکنان دانشگاه‌های علوم پزشکی، مرکز و سازمان‌های تابعه بوده است، افزود: این دوره از جشنواره قرآنی در شش بخش آوایی، ادبی، پژوهشی، فناوری، معارفی و هنری برگزار خواهد شد.

مسئول مرکز قرآن و عترت دانشگاه علوم پزشکی کردستان از برگزاری این دوره از رقابت‌های قرآنی در 53 رشته خبر داد و بیان کرد: بیست‌و‌هفتمین دوره جشنواره قرآن و عترت دانشگاهیان علوم پزشکی در دو مرحله دانشگاهی و سراسری برگزار می‌شود.

وی در پایان یادآور شد: کارکنان، اساتید و دانشجویان تا 15 آذر ماه فرصت دارند تا نسبت به ثبت‌نام خود به وب سایت quran.behdasht.gov.ir مراجعه کنند و کار ثبت‌نام خود را به صورت اینترنتی انجام دهند.

انتهای پیام
captcha