نشر ارزش‌های دفاع مقدس در اردبیل نیازمند همت همگانی است
کد خبر: 4103486
تاریخ انتشار : ۰۹ آذر ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۶

نشر ارزش‌های دفاع مقدس در اردبیل نیازمند همت همگانی است

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اردبیل گفت: نشر ارزش‌های دفاع مقدس و حراست از میراث معنوی آن همت همگانی را می‌طلبد.

علی واحد مدیرکل نشر دفاع مقدس اردبیلبه گزارش ایکنا از اردبیل، علی واحد، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اردبیل، هشتم آذرماه، در دیدار با شهردار اردبیل ضمن تقدیر از تلاش‌ها و اقدامات مجموعه شهرداری اردبیل در گرامیداشت مناسبت‌های مختلف دفاع مقدس در اردبیل اظهار کرد: همان طوری که دفاع مقدس و پیروزی‌های آن با وحدت و مشارکت همگانی به دست آمد، نشر ارزش‌های دفاع مقدس و حراست از میراث معنوی آن نیز همت همگانی را می‌طلبد.

واحد افزود: اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اردبیل در اجرای تمامی مأموریت‌های فرهنگی خود و نیز احداث موزه دفاع مقدس و یادمان‌ها و حرم‌های شهدای گمنام همواره از حمایت‌های مسئولین و نهادهای مختلف استان بهره‌مند شده است و با قدرت و تمام توان در سایه وحدت و همدلی مردم و مسئولین استان با این اداره کل به این راه زینبی ادامه خواهد داد.

محمود صفری، شهردار اردبیل نیز گفت: برآوردهای لازم برای ساماندهی محوطه مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان اردبیل در مجموعه تفریحی و گردشگری دریاچه شورابیل انجام شده و طبق پیش بینی‌های لازم این طرح در ماه‌های آینده انجام خواهد شد.

وی افزود: مشکلات فرهنگی موجود در جامعه نشانگر این حقیقت است که باید سرمایه‌گذاری‌های لازم در بخش فرهنگی به ویژه دفاع مقدس، به طرف طرح‌های ماندگار نظیر موزه دفاع مقدس سوق داده شود.

انتهای پیام
captcha