محفل قرآنی با تلاوت «قاسم مقدمی» برگزار شد
کد خبر: 4103542
تاریخ انتشار : ۰۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۰
به میزبانی دارالقرآن پرند

محفل قرآنی با تلاوت «قاسم مقدمی» برگزار شد

محفل انس با قرآن کریم شامگاه گذشته، هشتم آذرماه با تلاوت قاری بین‌المللی کشورمان در شهر پرند برگزار شد.

محفل انس با قرآنبه گزارش ایکنا، محفل انس با قرآن کریم به مناسبت میلاد حضرت زینب(س) شامگاه گذشته، هشتم آذرماه با تلاوت قاسم مقدمی، قاری بین‌المللی کشورمان از سوی دارالقرآن پرند در مسجد امام حسن مجتبی(ع) برگزار شد.

در بخش دیگر این برنامه که با اجرای هادی ربیعی، کارشناس مجری شبکه قرآن و معارف سیما همراه بود، امین سپهوند از قاریان ممتاز شهر پرند به تلاوت آیاتی از قرآن پرداخت و سپس سخنرانی با موضوع «تجلی قرآن در سیره حضرت زینب(س)» و مسابقه حضوری و تجلیل از برگزیدگان دارالقرآن برپا شد.

در خبر دیگری از دارالقرآن پرند آمده است؛ سلسله جلسات آموزش قرائت قرآن ویژه نوجوانان با تدریس محمد حیدری، مدیر دارالقرآن سه‌‌شنبه هر هفته پس از نماز مغرب و عشا در مسجد امام جواد(ع) شهرک آفتاب برگزار می‌شود.

تلاوت قرآن نوجوانان

همچنین کلاس طب سنتی ایران ویژه بانوان با تدریس خانم محققی هر هفته شنبه و دوشنبه، ساعت 15 در دارالقرآن تشکیل می‌شود.

طب سنتی ایران ویژه بانوان

یادآور می‌شود، دارالقرآن پرند در فاز ۱، بلوار نور، جنب میدان ایمان قرار دارد و متقاضیان برای دریافت اطلاعات بیشتر و آشنایی با دوره‌های این دارالقرآن می‌توانند با شماره ۵۶۲۱۹۴۴۰ تماس بگیرند.

همچنین کانال دارالقرآن پرند در پیام‌رسان‌های ایرانی چون ایتا، بله، روبیکا و سروش به نشانی Darolghoran_Parand قابل دسترس است.

انتهای پیام
captcha