خانواده شهدا با ایفای نقش خود،‌ اجازه طمع‌ورزی دشمنان انقلاب اسلامی را نمی‌دهند
کد خبر: 4103610
تاریخ انتشار : ۰۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۰
لاله افتخاری:

خانواده شهدا با ایفای نقش خود،‌ اجازه طمع‌ورزی دشمنان انقلاب اسلامی را نمی‌دهند

دبیر کل اتحادیه جهانی زنان مسلمان گفت: راه شهدا ادامه دارد و ما هرگز پرچم شهدا را بر زمین نمی‌گذاریم و اجازه طمع‌ورزی به دشمنان اسلام و نظام مقدس و انقلاب اسلامی ایران نمی‌دهیم؛ از این رو رسالت خانواده شهدا در مسیر سنگین‌تری است.

افتخاری دبیرکل اتحادیه جهانی زنان مسلمان

به گزارش ایکنا از هرمزگان، لاله افتخاری، دبیرکل اتحادیه جهانی زنان مسلمان و مشاور امور بانوان در کمیته امداد امام خمینی(ره)، امروز، 9 آذر، در همایش بین‌المللی «مادران فاطمی، تربیت حسینی، تمدن نوین اسلامی» در بندرعباس، اظهار کرد: در خصوص ایثارگری شهدا بار سنگینی به دوش داریم؛ از این رو به نیابت از همه شهدا به ویژه شهید سلیمانی، ابومهدی المهندس و شهیده فاطمه نیک در این همایش گرد هم آمده‌ایم.

وی افزود: شهدا در جای جای کشور ایران اسلامی حتی در روستای کوچکی مثل هرمز حضور دارند. همچون شهیده «فاطمه نیک» که هشت شهید در دامان خود پرورش داد و خود نیز در مکه به مقام رفیع شهادت نائل شد.

افتخاری با اشاره به فلسفه برگزاری همایش مادران فاطمی، تربیت حسینی، تمدن نوین اسلامی، عنوان کرد: عزم برگزاری همایش مادران فاطمی تربیت حسینی تمدن نوین اسلامی، تحت قبه سیدالشهدا بسته شد، لذا تصمیمات لازم اتخاذ شد به برای اجرای آن اقدام کردیم. راه شهدا ادامه دارد و ما هرگز پرچم شهدا را بر زمین نمی‌گذاریم و اجازه طمع‌ورزی به دشمنان اسلام و نظام مقدس و انقلاب اسلامی ایران نمی‌دهیم؛ از این رو رسالت خانواده شهدا در مسیر سنگین‌تری است.

انتهای پیام
captcha