وحدت و یکدلی امت اسلامی تنها راه جلوگیری از نفوذ دشمنان است
کد خبر: 4103841
تاریخ انتشار : ۱۰ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۶
نماینده ولی فقیه در گلستان؛

وحدت و یکدلی امت اسلامی تنها راه جلوگیری از نفوذ دشمنان است

نماینده ولی‌فقیه در گلستان با بیان اینکه وحدت و یکدلی امت اسلامی باعث جلوگیری از نفوذ دشمنان می‌شود، گفت: دشمن همچون روزهای ابتدایی انقلاب به دنبال رشد تضادها برای ایجاد تفرقه و آشوب است، لذا تحکیم وحدت از مسیر انقلاب اسلامی فراهم است.

نشست مدیران کل تبلیغات اسلامی استان های تلفیقی با آیت الله نورمفیدی

به گزارش ایکنا از گلستان، آیت‌الله سید کاظم نورمفیدی، امام جمعه گرگان در دیدار با مدیران کل تبلیغات اسلامی استانهای تلفیقی(دارای جمعیت اهل‌سنت و تشیع) کشور که امروز، ۱۰ آذر در بیت‌الزهرا(س) در گرگان برگزار شد، با اشاره به ضرورت وحدت در جامعه اسلامی در برابر توطئه‌های تفرقه انگیز دشمنان گفت: اکنون که دشمن به دنبال رشد تضادها برای ایجاد تفرقه و آشوب است ما باید به دنبال تحکیم وحدت از مسیر انقلاب اسلامی باشیم.

نماینده ولی‌فقیه در گلستان افزود: ما به وحدت عینی و عملی بر اساس کلام الهی قرآن کریم و سیره نبوی به عنوان یک مکتب عقیده داریم و در این مسیر احترام به مقدسات، صداقت در گفتار و عمل و رعایت ادب سرلوحه کارها باید باشد.

آیت‌الله نورمفیدی گفت: خدای یکتا، کتاب الهی، پیامبر عظیم الشان اسلام ، قبله واحد و عشق و ارادت به اهل بیت و ائمه اطهار از مشترکات مسلمانان است که جمع شدن دور آنها سبب وحدت و یکدلی امت اسلامی و جلوگیری از نفوذ دشمنان می‌شود.

همچنین حجت‌الاسلام سیفایی، مدیر کل ادیان و مذاهب سازمان تبلیغات اسلامی کشور در این دیدار از گلستان به عنوان الگویی از برادری، وحدت، هم افزایی و همکاری امت اسلامی یاد کرد.
حجت‌الاسلام گرزین رئیس سازمان تبلیغات اسلامی گلستان گفت: مدیران کل تبلیغات اسلامی استانهای تلفیقی برای شرکت در پنجمین دوره گردهمایی منطقه‌ای مدیران کل تبلیغات اسلامی استانهای تلفیقی کشور به میزبانی گلستان به گرگان آمدند.

وی افزود: این نشست با هدف رشد ظرفیت های تعاملی در سازمان تبلیغات اسلامی و گفتمان صادقانه و صالحانه برای تشریک مساعی و وحدت بیش از پیش برگزار می‌شود.
همچنین مدیران کل تبلیغات اسلامی استانهای تلفیقی در سفر به گلستان با آخوند رهبر امام جمعه اهل‌سنت آق‌قلا دیدار کردند.

انتهای پیام
captcha