مجلس باید بازوی کارآمد نظام برای حل مسائل اساسی کشور باشد
کد خبر: 4103927
تاریخ انتشار : ۱۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۵
نماینده مردم اهر و هریس در مجلس:

مجلس باید بازوی کارآمد نظام برای حل مسائل اساسی کشور باشد

نماینده مردم اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مجلس باید بازوی کارآمد نظام و رهبری برای حل مسائل اساسی کشور باشد، گفت: نظام ما مردمی و متکی به رأی و خواسته مردم است و وظیفه‌داریم مطالبات مردم را بشنویم، در جایی که مطالبات آن‌ها به‌حق است همراهی کنیم و اگر به‌حق نیست با مردم گفت‌وگو کنیم.

احمد محرم زاده، نماینده مردم اهر در مجلسبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، احمد محرم‌زاده، نماینده مردم اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی، امروز، 11 آذرماه، در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه مجلس باید بازوی کارآمد نظام و رهبری برای حل مسائل اساسی کشور باشد، گفت: نظام ما مردمی و متکی به رأی و خواسته مردم است و وظیفه‌ داریم مطالبات مردم را بشنویم، در جایی که مطالبات آن‌ها به‌حق است همراهی کنیم و اگر به‌حق نیست با مردم گفت‌وگو کنیم.

وی همچنین با اشاره به اینکه ملت انقلابی و ولایتمدار ایران اسلامی، بزرگ‌ترین سرمایه کشور هستند، گفت: عده‌ای بدون درک مناسب از شرایط موجود عمدی یا غیر عمدی به ادامه اغتشاشات کمک کرده و با موضع‌گیری‌های تند و بی‌اساس به‌جای دعوت مردم به آرامش به اغتشاشگران کمک می‌کنند که جای تأمل دارد.

محرم‌زاده افزود: مجلس تراز انقلاب، خدمت به مردم را وظیفه خود می‌داند و وکلای مردم باید به‌ موازات یکسری خصایص و ویژگی‌های ایجابی و منحصر به‌فرد، ویژگی‌هایی از جنس و ماهیت انقلاب اسلامی را دارا و از یک سری آفات و رذایل سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی هم دور باشند که چنین مجلسی، تنها در سایه عمل به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب محقق می‌شود.

نماینده مردم اهر و هریس در مجلس گفت: نمایندگان مجلس باید تحقق اراده مردم و صلاح جامعه و اسلام را وظیفه شرعی و اخلاقی خویش بدانند و سعی کنند با تعامل و همکاری بیشتر با سایر قوا، در مسیر رفع مسائل و مشکلات مردم به‌ویژه در حوزه معیشت و اقتصاد، گام‌های بلند و ارزنده‌ای بردارند.

وی با تبریک روز مجلس افزود: امیدواریم در سایه رحمت الهی و هم‌افزایی روزافزون نمایندگان توانمند، شاهد رشد شاخص‌های اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی و توسعه پایدار کشور باشیم.

محرم‌زاده در ادامه بزرگترین مشکل کشور را بیکاری جوانان دانست و گفت: می‌توان این مشکل را با سرمایه‌گذاری و تولید حل کرد و برای این کار باید فرصت‌ها و ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری را معرفی کنیم.

نماینده مجلس یازدهم با تأکید بر اینکه عامل عقب‌ماندگی شهرستان اهر مسئولان بوده‌اند و مردم هیچ نقشی نداشتند، افزود: اگر بخواهیم عقب‌ماندگی را جبران کنیم باید مسئولان تلاش کنند، چراکه مانع‌تراشی‌های مسئولان موجب شده تا اهر به قطار توسعه دست نیابد. 

وی گفت: یکی از موارد سرمایه‌گذاری در حوزه فولاد بود که مسئولان وقت تلاشی برای رفع موانع نکردند و همین امر موجب شد تا سرمایه‌گذار اهری به شهرستان دیگری نقل مکان کرده و اشتغال‌زایی هزاران نفری داشته باشد.

محرم‌زاده افزود: ما نتوانسته‌ایم از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی در شهرستان اهر استقبال کنیم و از گوشه و کنار که می‌شنویم می‌گویند در اهر سرمایه‌گذار را فراری می‌دهند، این موضوع عمدی یا سهوی باید ریشه‌یابی شود.

وی با انتقاد از بی‌توجهی‌ها به توسعه زیرساخت‌های گردشگری شهرستان اهر گفت: وزیر میراث فرهنگی و مدیرکل میراث فرهنگی آذربایجان‌شرقی بارها به این شهرستان سفر کردند و علی‌رغم اخذ دستورات، هنوز اقدامی برای پیگیری وعده‌های وزیر انجام نشده است که از جمله قرار بود زیپ‌لاین در پارک جنگلی فندقلو، سرمایه‌گذاری در کاروانسرای گویجه‌بئل و… احداث شود ولی نتیجه‌ای تاکنون دیده نشده است.

انتهای پیام
captcha