اختتامیه هفدهمین جشنواره ملی تلاوت‌های مجلسی مازندران برگزار شد
کد خبر: 4103935
تاریخ انتشار : ۱۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۳
با میزبانی قائمشهر

اختتامیه هفدهمین جشنواره ملی تلاوت‌های مجلسی مازندران برگزار شد

اختتامیه هفدهمین جشنواره ملی تلاوت‌های مجلسی استان مازندران صبح امروز، ١١ آذرماه در مصلی نماز جمعه شهرستان قائم‌شهر برگزار شد.

اختتامیه هفدهمین جشنواره ملی تلاوت‌های مجلسی مازندرانحجت‌الاسلام رمضانی، رئیس اداره امور قرآن و عترت اداره‌کل تبلیغات اسلامی مازندران در گفت‌وگو با ایکنا از مازندران با اشاره به برگزاری مرحله نهایی هفدهمین جشنواره ملی تلاوت‌های مجلسی این استان، صبح امروز، ١١ آذرماه در مصلی نماز جمعه شهرستان قائم‌شهر، گفت: پس از رقابت ۱۱۷ قاری در مرحله مقدماتی، ۱۲ قاری به مرحله نیمه نهایی راه یافتند که پس از برگزاری مرحله نخست رقابت‌ها در ۲۲ شهرستان و ۹ منطقه، هفت نفر از قاریان ممتاز برای رقابت در مرحله نهایی انتخاب شدند.

وی بیان کرد: در پایان رقابت‌ها، قاریان ممتاز عادل تقی‌پور، محمدطاها شمس، مهدی شالیکار، یاسین محمدی، مجتبی خانجانی، سعید ترکمان دهنوی و محمدحسین آهنگری برای رقابت در اختتامیه هفدهمین جشنواره ملی تلاوت‌های مجلسی مازندران انتخاب شدند.

رئیس اداره امور قرآن و عترت اداره‌کل تبلیغات اسلامی مازندران با اعلام اینکه اختتامیه هفدهمین جشنواره ملی تلاوت‌های مجلسی استان به میزبانی شهرستان قائم‌شهر و از ساعت ٩ صبح امروز، ١١ آذرماه به همراه پخش زنده از سیمای مرکز مازندران در مصلی جمعه این شهر آغاز شد، گفت: از میان قاریان، سه نفر به‌عنوان برگزیده به جشنواره کشوری راه می‌یابند.

وی با اشاره به اینکه آرا مردمی، بخش اصلی و تأثیرگذار در انتخاب برترین قاری مجلسی‌خوان سال جاری است، افزود: با توجه به حساسیت بالای این جشنواره سعی کردیم از قضاوت داوران بین‌المللی و کشوری در این دوره از رقابت‌ها در کنار رای مردم حاضر در جشنواره بهره‌مند شویم.

انتهای پیام
captcha