اعجاز علمی قرآن در بیان حقایق علمی مرتبط با علوم زمین بررسی می‏‌شود
کد خبر: 4104093
تاریخ انتشار : ۱۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۲
در دانشگاه لرستان

اعجاز علمی قرآن در بیان حقایق علمی مرتبط با علوم زمین بررسی می‏‌شود

نشست‌ تخصصی «بررسی اعجاز علمی قرآن در بیان حقایق علمی مرتبط با علوم زمین» به‌مناسبت هفته پژوهش و فناوری در دانشگاه لرستان برگزار می‏‌شود.

اعجاز علمی قرآنبه گزارش ایکنا از لرستان، معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه لرستان از 12 آذرماه همزمان با آغاز هفته پژوهش و فناوری، نشست‌ها و کارگاه‌های مختلف و متنوع تخصصی رایگان را برای پژوهشگران، محققان، اساتید، دانشجویان و علاقه‌مندان برگزار می‌کند.

این نشست‌های تخصصی در سالن‌های شهید میربهرسی و شهید رشوند دانشکده‌های ادبیات و علوم انسانی و مدیریت و اقتصاد دانشگاه لرستان برگزار می‌شوند که از جمله این نشست‌های می‌‎توان به «بررسی اعجاز علمی قرآن در بیان حقایق علمی مرتبط با علوم زمین» اشاره کرد.

این نشست تخصصی به همت گروه معدن دانشگاه لرستان، دوشنبه، 14 آذرماه در سالن شهید رشوند و با حضور فرزداد مردادپور، از اعضای هیئت علمی دانشگاه لرستان برگزار خواهد شد.

همچنین نشست تخصصی «مؤلفه‌های اثرگذار در اثربخشی وحدت جامعه از منظر عرفان اسلامی» عصر امروز، 12 آذرماه به همت گروه فلسفه و کلام اسلامی دانشگاه لرستان با حضور حجت‌الاسلام عابدین درویش‌پور، عضو هیئت علمی دانشگاه لرستان در سالن شهید میربهرسی دانشگاه لرستان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام
captcha