برگزاری کارگاه‌های ارتقاء سطح علمی حافظان در کرمانشاه
کد خبر: 4104094
تاریخ انتشار : ۱۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۱

برگزاری کارگاه‌های ارتقاء سطح علمی حافظان در کرمانشاه

کارگاه‌های ارتقاء سطح علمی حافظان قرآن از سوی اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت استان کرمانشاه با هدف ارتقاء سطح علمی حفاظ و توانمندی آنان برگزار می‌شود.

برگزاری کارگاه‌های ارتقاء سطح علمی حافظان

پیمان سلیمی، مدیرعامل اتحادیه قرآنی استان کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه از برگزاری کارگاه ارتقاء سطح علمی حفاظ توسط این اتحادیه در کرمانشاه خبر داد و اظهار کرد: کارگاه یاد شده با هدف ارتقای سطح علمی حافظان و توانمندی آن‌ها در این عرصه برگزار می‌شود.

وی افزود: برای برگزاری این کارگاه اتحادیه قرآنی استان تدارک ۶ کارگاه آموزشی را پیش‌بینی کرده که در هر ماه طی یک روز برگزار و زمان آن اعلام خواهد شد.

سلیمی تصریح کرد: اولین کارگاه دی‌ماه سال‌جاری با حضور اساتید برجسته استانی و به شیوه حضوری و در دو نوبت صبح و عصر برگزار می‌شود.

مدیرعامل اتحادیه قرآنی استان کرمانشاه در پایان با اشاره به اینکه اطلاعات برگزاری این کارگاه‌های آموزشی از طریق کارشناس اتحادیه اعلام می‌شود، یادآور شد: در پایان برگزاری این کارگاه به شرکت‌کنندگان مدرک اعطا می‌شود همچنین زمینه حضور حفاظی که در این دوره حضور دارند در آزمون تربیت مربی حفظ فراهم می‌شود و به آنان گواهینامه اعطا خواهد شد.

انتهای پیام
captcha